0
خبرخوان

نوشته های بلاگ "2024" از "تیر"

در صورت خیس شدن لپ تاپ چه کنیم؟
| 0

در صورت خیس شدن لپ تاپ چه کنیم؟

به همان اندازه که پیشرفت تکنولوژی و اختراعات بزرگ مانند موبایل، لپ تاپ، کامپیوتر و... زندگی ما را آسان می‌کند. از طرف دیگر مسائل فنی آن می‌تواند برای کاربران واقعا نگران‌کننده باشد. زیرا ممکن است اتفاقات مختلفی مانند سقوط لپ تاپ و موبایل از ارتفاع، ریختن آب، چای و... روی این دستگاه و یا هر اتفاق دیگری بیفتد. به‌هرحال ممکن است این اتفاقات در غیرمنتظره‌ترین زمان ممکن اتفاق بیفتند. اما چیزی که مهم است این است که خونسردی خود را از دست ندهید و بدانید که برای نجات لپ‌تاپ خود دقیقا چه اقدامی باید انجام دهید. زیرا اگر ندانید که هنگام خیس شدن لپ تاپ باید چه کار کنید بدتر می‌توانید به دستگاه خود آسیب بزنید. در ادامه با ما همراه باشید تا بگوییم در صورت خیس شدن لپ تاپ چه کار باید انجام دهید.

آموزش تنظیمات آیفون
| 0

آموزش تنظیمات آیفون

گوشی های اپل به رسم تمامی محصولات این شرکت، خاص و متفاوت هستند؛ برای همین آموزش تنظیمات آیفون مهم است. گوشی های آیفون با تمامی گوشی های میان رده ی بازار فرق می کنند؛ گران هستند و کارکرد مخصوص به خودشان را دارند. گوشی هایی با سیستم عامل و طراحی خاص که حالا داشتنشان برای بسیاری از کاربران، اعتباری خاص و ویژه را به همراه می آورد. حال که این گوشی ها با ارزش و متفاوت هستند؛ پس چه بهتر که درباره ی تنظیمات آن بیشتر بدانید و بهترین بهره را از آن ببرید. در ادامه ی این مطلب از مجله ی دلتوس قصد داریم تا درباره ی آموزش تنظیم گوشی آیفون برایتان بگوییم؛ با ما همراه باشید.

مادربرد چیست؟
| 1

مادربرد چیست؟

هر کاربر وسایل دیجیتالی برای یک بار هم که شده، نام مادربرد را شنیده است. اما آیا با این قطعه به اندازه کافی آشنایی دارید؟ برد مادر یا وسیله ای که ما امروز قصد داریم تا درباره ی آن برایتان بگوییم؛ نقشی کلیدی در وسایل الکترونیکی دارد. وظیفه ی خطیر هماهنگی و نقش کلیدی هدایت بخش های مختلف هر دستگاهی، بر دوش مادربرد است. مادربرد یک مفهوم کاملا تخصصی است اما شناخت آن برای کاربران فواید خودش را دارد. برای همین در ادامه ی این مطلب از مجله ی تخصصی دلتوس قصد داریم تا از مادربرد بیشتر برایتان بگوییم. ساز و کار، شیوه ی عملکرد، خرابی ها و مشکلات و در نهایت تعمیر مادربرد را در این جا مورد بررسی قرار خواهیم داد؛ با ما همراه باشید.

تعمیرات لپ تاپ ایسر Aspire
| 0

تعمیرات لپ تاپ ایسر Aspire

تعمیرات لپ تاپ ایسر Aspire موضوع اصلی بحث این مقاله ما است. همانطور که می‌دانید لپ تاپ برند ایسر یکی از مهمترین برند های لپ تاپ می باشد که در کشور ما به فروش می رسد و مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل حضور گسترده این برند و مدل های آن در کشورمان، بسیاری ادعای تعمیر آن را دارند. جهت تعمیرات لپ تاپ ایسر Aspire بایستی آن را به متخصص دارای مجوز بسپارید.

بهترین لپ‌تاپ‌های دانشجویی و دانش‌آموزی چه ویژگی‌هایی دارند؟
| 0

بهترین لپ‌تاپ‌های دانشجویی و دانش‌آموزی چه ویژگی‌هایی دارند؟

اگر دانش‌آموز یا دانشجو هستید، بهترین لپ‌تاپ برای شما لپ‌تاپی است که بتوانید به کمک آن امتحانات خود را به‌خوبی پشت سر بگذارید. در هنگام استراحت از آن به‌عنوان تلویزیون یا کنسول بازی استفاده کنید، تمرین‌هایتان را با آن انجام دهید و ...

کالیبره کردن باتری چیست؟
| 0

کالیبره کردن باتری چیست؟

کالیبره کردن باتری به این معنی است که میزان شارژ واقعی باتری لپ‌تاپ یا گوشی شما با عددی که سیستم عامل گوشی و لپ‌تاپ نشان می‌دهند، دو عدد کاملاً متفاوت است. برای مثال عددی که برای میزان شارژ باتری خود روی صفحه گوشی یا لپ‌تاپ مشاهده می‌کنید 90 درصد است؛ ولی درواقع تنها 70 درصد شارژ دارید.

تعمیر شارژر لپ تاپ
| 0

تعمیر شارژر لپ تاپ

تعمیر شارژر لپ تاپ یکی از مواردی است که همیشه ذهن دارندگان لپ تاپ را به خود مشغول می‌کند. اگر در رابطه با تعمیر شارژر لپ تاپ سوالاتی را در ذهن دارید تا انتهای این مطلب با دلتوس همراه باشید تا هر آنچه که باید درباره تعمیر شارژر لپ تاپ بدانید به شما بگوییم. فناوری دائماً در حال تغییر است، اما برخی چیزها هرگز تغییر نمی‌کنند. شارژر لپ تاپ، تلفن و تبلت همیشه خراب می‌شوند. جایگزینی شارژر برای یک لپ تاپ به نظر یک هزینه اضافی غیرمنصفانه است. خوشبختانه هزینه‌ای است که به راحتی می توان با تعمیر شارژر از آن اجتناب کرد. شما ممکن است با مشکلاتی در شارژ لپ‌تاپ، مانند شارژ متناوب باتری لپ‌تاپ، تماس ضعیف آداپتور یا آسیب خارجی به سیم برق، مواجه شوید. مطالعه این مقاله به شما کمک می‌کند تا به طور کامل با تمامی مفاهیم تعمیر شارژر لپ تاپ آشنا شوید. همچنین برای هرگونه تعمیر شارژر لپ تاپ می‌توانید از متخصصین مجرب دلتوس کمک بگیرید.