0
خبرخوان

نوشته های بلاگ "2024" از "تیر"

آموزش فعال سازی فیس آیدی
| 0

آموزش فعال سازی فیس آیدی

آموزش فعال سازی فیس آیدی برای کاربران گوشی های آیفون بسیار اهمیت دارد. هر چه بهای گوشی های هوشمند بالاتر می رود، پروتکل هایی که محیط تلفن همراه امن تر می شود نیز تنوع بیشتری پیدا می کند. فیس آیدی، در واقع فناوری برای تشخیص چهره ی کاربر است. بر این اساس و زمانی که چهره ی کاربر اصلی تایید شود، قفل گوشی در امن ترین حالت ممکن باز خواهد شد. قابلیت تشخیص چهره از آن دسته امکاناتی است که دیگر تقریبا تمامی گوشی های تلفن همراه از آن برخوردار هستند. با این حال در میان آن ها، فیس آیدی اپل حرف اول را می زند. در ادامه با ما همراه باشید زیرا قرار است تا در ادامه به این قابلیت گوشی آیفون نگاهی متفاوت تر از همیشه داشته باشیم. درباره ی آن و قابلیت هایش بگوییم. طریقه فعال کردنش را آموزش دهیم و به نارسایی های احتمالیش نیز اشاره کنیم.

دسترسی به اینستاگرام از طریق کامپیوتر
| 0

دسترسی به اینستاگرام از طریق کامپیوتر

در دنیای ارتباطات امروز، اینستاگرام به عنوان یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی جهان شناخته می‌شود. این پلتفرم امکان اشتراک‌گذاری عکس‌ها و ویدیوها را با دوستان و دنیای اطراف فراهم می‌کند. اگرچه اکثر کاربران از نسخه موبایل اینستاگرام استفاده می‌کنند، اما دسترسی به اینستاگرام از طریق کامپیوتر نیز مزایای خاص خود را دارد. در این مقاله، روش‌های مختلف دسترسی به اینستاگرام از طریق کامپیوتر را بررسی خواهیم کرد.

آموزش استفاده از اپلیکیشن Weather در گوشی های آیفون
| 0

آموزش استفاده از اپلیکیشن Weather در گوشی های آیفون

آموزش استفاده از اپلیکیشن weather در گوشی های آیفون به شما یاد می دهد تا دمای فعلی و همچنین پیش بینی بازه ای 10 روزه از وضعیت آب و هوا را دریافت کنید. یکی از برنامه های پیش فرض گوشی های آیفون، برنامه ای به نام Weather است. با استفاده از این برنامه، وضعیت آب و هوا به صورت خودکار به کاربر اطلاع داده می شود. البته این قابلیت تنها مختص به شهر محل سکونت یا کشور فرد نیست بلکه یک سرویس جهانی است. به وسیله ی آن می توان آب و هوای هر کجای جهان را بررسی کرد. این برنامه می تواند پیش بینی ساعتی آب و هوا را در اختیار کاربران گوشی تلفن همراه آیفون قرار بدهد. برای کار با این برنامه به شدت کاربردی، دستورالعمل هایی وجود دارد. ما قصد داریم در ادامه این مطلب از مجله دلتوس تحت عنوان آموزش استفاده از اپلیکیشن weather در گوشی های آیفون درباره آن برای شما توضیح دهیم.

تعمیرات آیفون 13 پرو مکس
| 0

تعمیرات آیفون 13 پرو مکس

اگر آیفون شما شکسته است نگران نباشید، این پایان کار گوشی شما نیست. در این مقاله همه‌چیز درباره تعمیرات آیفون 13 پرو مکس گفته شده است. گوشی شما هر ایرادی که پیدا کرده است مهم نیست. یک تعمیرکار ماهر و باتجربه به‌راحتی می‌تواند آن را تعمیر کند. آیفون ۱۳ پرو مکس در ۱۴ سپتامبر سال ۲۰۲۱ به بازار معرفی شد. این گوشی در مدل‌های آیفون ۱۳ مینی، آیفون ۱۳، آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس به بازار معرفی شده است. در این مقاله تمرکز ما بیشتر بر روی تعمیرات آیفون ۱۳ پرو مکس است.

آموزش گرفتن اسکرین شات در آیفون
| 0

آموزش گرفتن اسکرین شات در آیفون

گرفتن اسکرین شات در آیفون بسیار ساده است. به واسطه ی هوشمندی تمامی تلفن های همراه، گرفتن اسکرین شات در آیفون امری بسیار معمول و آسان است. تنها لازم است تا چند دکمه ی مختلف را فشار دهید تا از صفحه ی نمایشگر شما با تمام جزئیاتش، عکس گرفته شود. البته این روش، رایج ترین راه برای گرفتن اسکرین شات در گوشی های آیفون است. اینطور بگوییم که می توان بدون فشردن هیچ دکمه ای و تنها به صورت نرم افزاری، اسکرین شات گرفت. اگر از کاربران گوشی های آیفون هستید، در ادامه ی این مطلب از مجله ی دلتوس با ما همراه باشید. قصد داریم تا درباره ی شیوه ی گرفتن اسکرین شات در گوشی های آیفون برایتان بگوییم.

آیا می‌توانم از گوشی آیفونم به‌عنوان تراز استفاده کنم؟
| 0

آیا می‌توانم از گوشی آیفونم به‌عنوان تراز استفاده کنم؟

آیا می‌دانستید می‌توانید از آیفون خود برای اشیا در سطوح مختلف استفاده کنید؟ یکی از قابلیت‌های مهم گوشی‌های آیفون، استفاده از آنها به‌عنوان تراز است. این قابلیت مدتی است که در گوشی‌های iOS وجود دارد و شاید ذهن شما را نیز درگیر کند که آیا چنین چیزی واقعا وجود دارد! واقعیت این است که خوشبختانه این قابلیت در گوشی‌های آیفون توسط اپلیکیشن Measure یا اپلیکیشن Bubble Level قابل دستیابی است. هرکدام از این نرم‌افزارها قابلیت‌هایی دارند که در ادامه به توضیح موارد استفاده هرکدام خواهیم پرداخت.

مترجم گوگل
| 0

مترجم گوگل

مترجم گوگل یکی از سرویس‌های فوق العاده گوگل است که می‌تواند برای افراد مختلف بسیار کاربردی باشد. به گفته گوگل، مترجم گوگل روزانه بیش از 100 میلیارد کلمه را پردازش می‌کند که نشان‌دهنده علاقه کاربران اینترنت به ابزار ترجمه آنلاین گوگل است. مطمئناً به همین دلیل است که گوگل سال‌ها برای بهبود خدمات ترجمه خود تلاش می‌کند تا ویژگی‌های بیشتری را به کاربران خود ارائه دهد. با این حال، اکثریت قریب به اتفاق افراد ویژگی‌های مترجم گوگل را نمی‌شناسند و کاربران این مترجم به ترجمه متن محدود می‌شوند. از این رو در این مقاله به ویژگی‌های مختلف Google Translate و نحوه استفاده از آنها در زندگی روزمره خواهیم پرداخت. سپس به مزایا و معایب این ابزار و همچنین موقعیت‌های مختلف استفاده از این ابزار می‌پردازیم.

معایب اتصال دائم شارژر به لپ تاپ
| 0

معایب اتصال دائم شارژر به لپ تاپ

سوالی که ممکن است ذهن بسیاری از دارندگان لپ تاپ را به خود مشغول کرده باشد این است که آیا اتصال دائم لپ تاپ‌ها به برق و یا به شارژر برای آن‌ها مشکلی به وجود می‌آورد یا خیر؟ و معایب اتصال دائم شارژر به لپ تاپ چیست؟

گوگل آنالیتیکس چیست؟
| 0

گوگل آنالیتیکس چیست؟

گوگل آنالیتیکس یکی از سرویس‌های محبوب گوگل و یک ابزار بررسی وب سایت به صورت رایگان است. گوگل آنالیتیکس آمار، گزارش‌های اولیه، تجزیه و تحلیل ترافیک و رفتار مشتری در سایت را به راحتی به شما نشان می‌دهد. این ابزار رایگان در تمام صفحات سایت شما اجرا می‌شود و همه چیز را در مورد مخاطبان به شما می‌گوید. با استفاده از گوگل آنالیتیکس می‌توانید آمار سئو را تجزیه و تحلیل کرده، استراتژی بازاریابی را انتخاب کنید و بهینه‌سازی سئو را انجام دهید.

نحوه استفاده و کسب درآمد از یوتیوب
| 0

نحوه استفاده و کسب درآمد از یوتیوب

بسیاری از افراد به سایت یوتیوب لقب دانشگاه آنلاین را داده‌اند و برخی دیگر هم از آن به عنوان بهترین سایت تفریحی یاد می‌کنند و بعضی ها هم کسب درآمد از یوتیوب می کنند. در واقع می‌توان گفت هر فردی نسبت به استفاده خود از این وب‌سایت لقب خاصی را به آن نسبت می‌دهد‌. امروزه سایت یوتیوب به یک وب‌سایت بسیار جامع و کارآمد در گوگل تبدیل شده است به طوری که توانسته تنها نیمی از گوگل را از آن خود کند. نکته جالب این است که گوگل سرویس‌های بسیار مختلفی را ارائه می‌دهد که کاربران زیادی دارند.

گوگل ترندز چیست؟
| 0

گوگل ترندز چیست؟

گوگل ترندز یک ابزار مفید در دنیای دیجیتال مارکتینگ است. گوگل ترندز تعداد دفعات جست‌وجوی یک عبارت معین در موتور جست‌وجوی گوگل در یک دوره زمانی معین را نشان می‌دهد. در واقع گوگل ترندز یکی از سرویس‌های کاربردی گوگل به شمار می‌رود. برای آشنایی با تمامی سرویس‌های گوگل می‌توانید به مقاله لیست سرویس‌های گوگل مراجعه کنید. از گوگل ترندز می توان برای تحقیقات مقایسه‌ای کلمات کلیدی استفاده کرد. گوگل ترندز، یک ابزار ارزشمند برای هر بازاریاب موفق است. ترندز داده های مرتبط با کلمه کلیدی از جمله فهرست حجم جست‌وجو و اطلاعات جغرافیایی در مورد کاربران را ارائه می‌دهد. به دلیل قدرت گوگل ترندز، مهم است که بدانید چگونه از آن به درستی استفاده کنید. اگر می‌خواهید بدانید گوگل ترندز چیست و اطلاعات کاملی در رابطه با آن کسب کنید تا انتهای این مقاله با دلتوس همراه باشید.

مشاغل پر درآمد + مهارت آموزی
| 0

مشاغل پر درآمد + مهارت آموزی

زمانیکه کلمه مشاغل پر درآمد را می شنویم، ناخود آگاه به یاد مشاغل پزشکی، مهندسی و بازرگانی می افتیم. از زمان های قدیم حرفه پزشکی، مهندسی و بازرگانی از مشاغل پر درآمد به حساب می آمدند. خوشبختانه در عصر حاضر و با توجه به رشد تکنولوژی مشاغل پر درآمد زیادی به وجود آمده اند. مشاغلی که در رابطه با مهارت استفاده از کامپیوتر می باشند. مهارت آموزی در زمان حال میتواند به مشاغل پر درآمد در آینده تبدیل شود. در ادامه با توضیحات بیشتر با ما همراه باشید.