0
خبرخوان

نوشته های بلاگ "2024" از "تیر"

تبلت اقساطی و انتخاب بهترین برندها و مدل‌ها
| 0

تبلت اقساطی و انتخاب بهترین برندها و مدل‌ها

برای خرید بهترین تبلت به چه نکاتی توجه می‌کنید؟ احتمالا اول بودجه خودتان را در نظر می‌گیرید و بعد ویژگی‌های فنی تبلت را می‌سنجید. اگر از روش خرید اقساطی با چک استفاده کنید، می‌توانید عامل بودجه را کنار بگذارید و روی مشخصات فنی و سخت‌افزاری تبلت تمرکز کنید. در این مقاله راجع به مزیت‌های خرید اقساطی تبلت صحبت می‌کنیم و بهترین مدل‌های تبلت را هم معرفی می‌کنیم.

آموزش کامل بکاپ گیری از اطلاعات گوشی آیفون
| 0

آموزش کامل بکاپ گیری از اطلاعات گوشی آیفون

بکاپ گرفتن از اطلاعات گوشی یعنی این که یک نسخه ی پشتیبان از تمام اطلاعاتی که در تلفن همراه خود دارید، تهیه کنید. حال در گوشی آیفون، گرفتن نسخه ی پشتیبان اطلاعات به 3 روش مختلف امکان پذیر است. روزانه اطلاعات بسیار زیادی وارد گوشی هر کسی می شود که البته برای شخص ارزش بسیار بالایی دارد. تمام گوشی های هوشمند تلفن همراه امکان بکاپ گیری را دارند. اما در این مطلب قصد داریم تا درباره ی آموزش کامل بکاپ گیری از اطلاعات گوشی آیفون برایتان بگوییم.

Intel یا Amd، مقایسه پردازنده Intel با Amd، کدام بهتر است؟
| 0

Intel یا Amd، مقایسه پردازنده Intel با Amd، کدام بهتر است؟

اگر به دنبال بهترین CPU برای بازی یا انجام محاسبات سنگین هستید، تنها دو انتخاب وجود دارد: Intel یا Amd از زمان تأسیس این دو شرکت که به فاصله یک سال از یکدیگر تأسیس شده‌اند، همیشه رقابت بینشان وجود داشته است. در این مقاله از دلتوس به مقایسه پردازنده Intel با Amd خواهیم پرداخت. ما پردازنده‌ها را بر اساس قیمت، عملکرد، پشتیبانی از درایور، مصرف برق و سطح امنیت آنها بررسی می‌کنیم. در نهایت، این شما هستید که تصمیم می‌گیرید چه پردازنده‌ای را برگزینید.

تعمیرات آیفون 14 پرو
| 0

تعمیرات آیفون 14 پرو

آیفون 14 پرو یکی از جدیدترین مدل‌های آیفون موجود در بازار است. این گوشی هوشمند مانند دیگر تولیدات اپل با استقبال خوبی روبه‌رو شده است. آیفون 14 پرو تازه‌ وارد است و تعمیرات آن یکی از دغدغه‌های اصلی کاربران آن است. تعمیرات آیفون 14 پرو بسیار تخصصی بوده و بهتر است در مراکز معتبر تعمیرات آیفون انجام شود. دسترسی به قطعات اصل و آشنایی کامل با نحوه تعمیر و تعویض قطعات مهم‌ترین ویژگی‌های یک مرکز معتبر برای تعمیر آیفون 14 پرو است. در نظر داشته باشید که شرکت دلتوس، خدمات تعمیر موبایل در محل را نیز برای آسایش هر چه بیشتر مشتریان خود فراهم می‌کند.

چگونه هات اسپات را فعال کنیم؟
| 0

چگونه هات اسپات را فعال کنیم؟

تا به حال شده که نیاز به اینترنت پر سرعت داشته باشید و تنها راه پیش رو، استفاده از اینترنت تلفن همراه دیگری باشد؟ چگونه؟ این دغدغه را سال هاست که سازندگان تلفن همراه حل کرده اند؛ هات اسپات موبایل پاسخ تمامی نیازهایی از این قبیل است. اما سوال دیگری که هنوز برای بسیاری از کاربران مطرح است این است که اصلا باید چگونه هات اسپات را فعال کنیم؟ سوالی که ما امروز قصد داریم تا در این مقاله از مجله ی دلتوس پاسخش را به صورت جامع در اختیارتان بگذاریم. تمامی گوشی های تلفن همراه اندروید، ios یا دستگاه هایی مانند آیپد و حتی لپ تاپ و کامپیوترهای ساده و آل این وان دارای قابلیت هات اسپات برای ارائه اینترنت به دیگر دستگاه ها را دارند. اما این که چطور می توان آن ها را فعال کرد را در ادامه خواهیم گفت.

آیا می توان کارت گرافیک لپ تاپ‌ را ارتقا داد؟
| 0

آیا می توان کارت گرافیک لپ تاپ‌ را ارتقا داد؟

باید توجه داشت که ارتقاء کارت گرافیک در لپ تاپ‌ ها محدودتر از ارتقاء در رایانه‌های رومیزی است. بسته به طراحی و معماری داخلی لپ‌تاپ، ارتقاء کارت گرافیک ممکن است با محدودیت‌هایی همراه باشد یا حتی امکان‌پذیر نباشد. در برخی از لپ‌تاپ‌ها، کارت گرافیک به صورت جداگانه و در اسلات‌های MXM (Mobile PCI Express Module) نصب می‌شود. در این حالت، ممکن است بتوانید کارت گرافیک فعلی خود را با یک مدل قوی‌تر تعویض کنید. قبل از هر تصمیمی، باید اطمینان حاصل کنید که لپ‌تاپ شما از این قابلیت پشتیبانی می‌کند و مکانیک فیزیکی و سازگاری لازم را دارد. در برخی دیگر از لپ‌تاپ‌ها، کارت گرافیک به صورت جداگانه نصب نمی‌شود و به مادربورد یا سیستم بردهای یکپارچه متصل است.

تعویض باتری آیفون
| 0

تعویض باتری آیفون

اپل اخیرا برای تعویض باتری آیفون های جدید محدودیت‌ ایجاد کرده است؛ به‌گونه‌ای که تعویض باتری در مراکزی که مورد تأیید این شرکت نباشند، به نمایش اخطاری دائمی منجر خواهد شد. اگر گوشی آیفون جدید شما به باتری تازه‌ای نیاز داشته باشد، احتمالا از اینکه خودتان یا دیگر تعمیرکاران آن را تعویض کنند منصرف خواهید شد؛ چراکه در اینصورت، به‌دلیل تغییرات اعمال شده از جانب اپل، یک پیام هشدار دائمی برایتان نمایش داده خواهد.

تعمیرات هارد گوشی
| 0

تعمیرات هارد گوشی

دلایل سوختن هارد گوشی (EMMC) چیست؟ خرابی و آسیب دیدن هارد گوشی می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. با انجام اقداماتی مانند انتخاب قاب گوشی مناسب برای تلفن همراه می توانید از هارد به هنگام زمین خوردن موبایل محافظت کنید. در این جا به برخی از مهمترین دلایل خرابی هارد موبایل اشاره می کنیم که در تمامی تلفن های همراه مشترک هستند.

آیفون ۱۵، تاریخ عرضه، قیمت، مشخصات و ویژگی ها
| 0

آیفون ۱۵، تاریخ عرضه، قیمت، مشخصات و ویژگی ها

تاریخ عرضه آیفون ۱۵ آخرین مدل از گوشی‌های آیفون در سپتامبر سال ۲۰۲۳ خواهد شد. بسیاری پیش‌بینی می‌کنند این گوشی هوشمند به‌جای مدل‌های پرو مکس با مدل اولترا عرضه شود. اپل در سپتامبر ۲۰۲۲ آیفون ۱۴ را در مدل‌های آیفون استاندارد، پلاس، پرو و پرومکس رونمایی کرد. پیش‌بینی می‌شود به زودی شرکت اپل آیفون ۱۵ را نیز رونمایی کند.

تعمیرات مک بوک پرو ۲۰۲۰
| 0

تعمیرات مک بوک پرو ۲۰۲۰

تعمیرات مک بوک پرو ۲۰۲۰ و دیگر محصولات اپل در مرکز تعمیرات تخصصی انجام می‌شود. مک بوک پرو ۲۰۲۰ (MacBook pro) در سه مدل مک بوک پرو ۱۳ اینچی وارد بازار شد. مک بوک ها نیز مانند دیگر کامپیوترها دچار مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری می‌شوند. برای عیب‌یابی و تعمیرات این کامپیوترها بهتر است به مراکز تخصصی تعمیرات مک بوک مراجعه کنید. در این مراکز با بهره‌گیری از تجهیزات و تعمیرکاران مجرب و حرفه‌ای مک بوک شما به بهترین شکل عیب‌یابی و تعمیر می‌شود.

تعمیرات سرفیس پرو ۶
| 0

تعمیرات سرفیس پرو ۶

سرفیس پرو ۶ (Surface pro 6) محصول هنر و فناوری پیشرفته مایکروسافت بوده و جایگاه بالایی در بین دیگر لپ‌تاپ‌ها دارد. تعمیرات سرفیس پرو ۶ در مراکز تعمیر محصولات مایکروسافت انجام می‌شود. سرفیس پرو ۶ از نظر طراحی و سخت‌افزار تفاوت چندانی با محصولات قبلی نداشت. ارائه رنگ مشکی به همراه نقره‌ای یکی از تغییرات نسبت به محصولات قبل بود. البته مایکروسافت اعلام کرد که این محصول از نظر سخت‌افزاری پیشرفت بیشتری داشته و نسبت به رده‌های قبلی بهتر خنک می‌شود.

تعمیرات آی مک ۲۷ اینچی ۲۰۱۷
| 0

تعمیرات آی مک ۲۷ اینچی ۲۰۱۷

تعمیرات آی مک ۲۷ اینچی ۲۰۱۷ یا کامپیوتر همه‌کاره اپل (all in one) بسیار تخصصی بوده و در مرکز تعمیرات معتبر اپل انجام می‌شود. این کامپیوتر بعد از مدتی ممکن است دچار مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری شود که خوشبختانه تمام این مشکلات داخل کشور قابل‌بررسی و تعمیر هستند. آی مک مانند دیگر محصولات اپل بعد از ورود به بازار مشکلاتی داشت که متخصصان و شرکت اپل برای برطرف کردن این مشکلات ترفندهای مختلفی را ارائه کردند. به‌هرحال اگر مشکلات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری این دستگاه برطرف نشده و یا دستگاه بر اثر حادثه آسیب دید باید هر چه سریع‌تر به مرکز تعمیرات تخصصی آی مک مراجعه کنید.