0
خبرخوان

نوشته های بلاگ "2024" از "تیر"

تعمیرات موبایل سامسونگ گلکسی A12
| 0

تعمیرات موبایل سامسونگ گلکسی A12

تعمیرات موبایل سامسونگ گلکسی A12 یکی از مواردی است که بعد از مدتی استفاده از این گوشی برای شما پیش می‌آید. گوشی موبایل شما ممکن است بر اثر حوادث غیرقابل‌پیش‌بینی آسیب ببیند یا عمر مفید باتری آن تمام شود. درهرصورت مراجعه به مرکز معتبر می‌تواند خیال شما را بابت تعمیرات موبایل سامسونگ راحت کند. گوشی سامسونگ A12 مانند دیگر گوشی‌های هوشمند با مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری روبه‌رو می‌شود که برطرف کردن آن نیاز به تجربه، مهارت و دسترسی به قطعات اصلی دارد. در این مقاله از دلتوس به بررسی نحوه تعمیرات موبایل سامسونگ گلکسی A12 و مشکلات رایج آن می‌پردازیم.

رفع مشکل کندی ویندوز
| 0

رفع مشکل کندی ویندوز

کندی ویندوز مشکلی است که اغلب ما با آن روبه‌رو می‌شویم. شرکت مایکروسافت طی ۳۵ سال گذشته بیش از ۳۰ ویندوز به کاربران ارائه داده است. ویندوز ۱۱ و ۱۰ آخرین نسخه از ویندوز هستند که روی لپ‌تاپ و رایانه شخصی نصب می‌شوند. ویندوز ۸، ویندوز ۷ و ویندوز ویستا هنوز در برخی از دستگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. همه ویندوزها ممکن است با مشکل کندی روبه‌رو شوند و برای برطرف کردن آن‌ها می‌توان از روش‌ها و ترفندهای مختلفی استفاده کرد. برای آشنایی با این ترفندها با ادامه این مطلب همراه باشید.

تعمیرات موبایل سامسونگ گلکسی S23 اولترا
| 0

تعمیرات موبایل سامسونگ گلکسی S23 اولترا

تعمیرات موبایل سامسونگ گلکسی S23 اولترا مانند دیگر گوشی‌های این سری کاری تخصصی و حرفه‌ای است. گوشی اس ۲۳ اولترا یکی از تولیدات سری اس سامسونگ است که شباهت زیادی با دیگر اعضای خانواده خود دارد. برخورداری از اندروید 13، حافظه داخلی 12 گیگابایتی، وزن 234 گرمی و دو سیم‌کارته بودن از دیگر ویژگی‌های این گوشی است. اما سؤال اینجاست اس ۲۳ اولترا بعد از رونمایی و ورود به بازار چه معایبی داشت؟ درصورتی‌که این گوشی خراب شود و نیاز به تعمیرات داشته باشد، چه اقداماتی برای تعمیر آن می‌توان انجام دارد. برای رسیدن به پاسخ این سؤالات با ادامه مطلب همراه ما باشید.

رفع مشکل به هم ریختن ساعت و تاریخ لپ تاپ
| 0

رفع مشکل به هم ریختن ساعت و تاریخ لپ تاپ

یکی از مشکلاتی که در هنگام روشن کردن لپ تاپ با آن روبه‌رو می‌شویم به هم ریختن ساعت و تاریخ لپ تاپ است. ممکن است هر بار مجبور شویم که دوباره آن را تنظیم کنیم. به هم ریختن ساعت و تاریخ در کامپیوتر و لپ تاپ دلایل زیادی ممکن است داشته باشد. از خراب شدن باتری تا تنظیم نبودن منطقه زمانی می‌تواند باعث به هم ریختن ساعت لپ تاپ شود. در ادامه این مقاله به بررسی این دلایل و رفع مشکل به هم ریختن ساعت و تاریخ سیستم ها می‌پردازیم.

تعمیرات لپ تاپ HP Envy
| 0

تعمیرات لپ تاپ HP Envy

اگر برای انجام کارهای خود به دنبال یک لپ تاپ قدرتمند و جمع‌وجور هستید لپ تاپ HP Envy انتخاب خوبی برای شما خواهد بود. این لپ تاپ قدرتمند یکی از محصولات شرکت معتبر HP بوده و عملکرد مناسبی دارد. تعمیرات لپ‌تاپ HP Envy نیز تنها در مراکز معتبر فروش و تعمیرات اچ پی انجام می‌شود. این لپ تاپ دارای مدل‌های متنوعی است شما با مراجعه به مرکز فروش معتبر اچ پی می‌توانید یکی از مدل‌های لپ تاپ اچ پی را انتخاب کنید. صفحه‌نمایش این لپ تاپ لمسی بوده و در برخی از مدل‌ها قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه را دارد. این ویژگی باعث می‌شود اچ پی انوی از وزن مناسبی برخوردار باشد. لپ تاپ HP Envy مانند دیگر رایانه‌ها ممکن است با مشکلات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری روبه‌رو شود. در این مقاله از دلتوس ضمن بررسی مشکلات رایج، به تعمیرات لپ تاپ HP Envy نیز می‌پردازیم.

هاست چیست؛ 4 هاست پرطرفدار در ایران
| 0

هاست چیست؛ 4 هاست پرطرفدار در ایران

هاست چیست؟ این سوالی است که بسیاری از کسانی که قصد دارند وب‌سایت خود را راه‌اندازی کنند، با آن روبرو می‌شوند. هاست یا میزبانی وب، فضایی است که شما برای ذخیره فایل‌های وب‌سایت خود اجاره می‌کنید. هر وب‌سایت نیاز به یک هاست دارد تا بتواند در اینترنت برای کاربران قابل دسترس باشد. هاست شما بسته به ارائه‌دهنده‌ای که انتخاب می‌کنید، تعیین می‌کند که وب‌سایت شما چقدر سرعت و امنیت داشته و تا چه حد قابل اطمینان است. در این مقاله، ما به شما چهار هاست پرطرفدار در ایران را معرفی می‌کنیم و نکات مهمی را برای انتخاب بهترین هاست به شما خواهیم گفت. هاست چیست؟ با ما همراه باشید تا به این سوال پاسخ دهیم.

گوگل فوتو چیست؟
| 0

گوگل فوتو چیست؟

گوگل فوتو یکی از بهترین سرویس‌های آنلاین گوگل برای افرادی است که عاشق گرفتن عکس‌ها و ویدیوهای زیاد با گوشی‌های هوشمند خود هستند. گوگل فوتو، ذخیره‌سازی مبتنی بر ابر را با سازمان‌دهی تصاویر و کلیپ‌های مبتنی بر هوش مصنوعی ترکیب می‌کند. بنابراین با این توصیفات فوق العاده، استفاده از گوگل فوتو برای عکاسان موبایل ضروری است. در واقع گوگل فوتو راه حل بسیار عالی برای ذخیره، سازمان‌دهی و اشتراک‌گذاری عکس‌ها و ویدیوها است. استفاده از آن آسان و رایگان است، با این حال بسیاری از افراد هنوز در مورد این سرویس مفید اطلاعی ندارند. در این مقاله به توضیح گوگل فوتو از جمله ویژگی‌های اصلی و نکاتی که استفاده از این سرویس را برای شما آسان‌تر می‌کند، پرداختیم. تا انتهای این مقاله با دلتوس، همراه باشید تا به طور کامل با نحوه شروع کار و بسیاری از نکات و ترفندهای استفاده از گوگل فوتو آشنا شوید.

تعمیرات آیپد پرو ۹.۷ اینچی ۲۰۱۶
| 0

تعمیرات آیپد پرو ۹.۷ اینچی ۲۰۱۶

آیپد پرو ۹.۷ اینچی اپل یکی از بهترین تبلت های موجود در بازار است. یک تبلت ۹.۷ اینچی که با سخت‌افزار و نرم‌افزار قدرتمند خود با لپ‌تاپ رقابت می‌کند. تعمیرات آیپد پرو ۹.۷ اینچی ۲۰۱۶ کاری بسیار تخصصی است و نیاز به مهارت زیادی دارد. بعد از رونمایی از این تبلت بسیاری از کاربران و کارشناسان نقاط ضعف و قوت این تبلت را بررسی کردند. یکی از نکات مهم، تعمیرات سخت و حرفه ای این دستگاه است. تمامی قطعات داخلی با چسب به هم متصل شده‌اند و باز کردن تبلت توسط افراد غیرحرفه‌ای به‌احتمال‌زیاد منجر به خسارت و آسیب قطعات داخلی خواهد شد.

ویژگی‌های iOS 17
| 0

ویژگی‌های iOS 17

iOS 17 جدیدترین نسخه iOS است؛ سیستم‌عاملی که مخصوص گوشی‌های آیفون طراحی شده است. این سیستم‌عامل جدید ویژگی‌های جدیدی برای تلفن، face time و پیام‌ها دارد. دیگر برنامه‌های کاربردی نیز تغییرات کوچکی داشته‌اند. شما با کمک iOS 17 می‌توانید پوستر تماس نمایشی برای خود ایجاد کنید که هنگام تماس با افراد دیگر که آیفون دارند، دیده شود.

تعمیرات مک بوک ایر M1 2020
| 0

تعمیرات مک بوک ایر M1 2020

تعمیرات مک بوک ایر M1 2020 در مدت استفاده و به وجود آمدن مشکلات لازم و ضروری است. تعمیرات مک بوک ایر ۱۳ اینچی 2020 شامل انواع تعمیرات در بخش نرم‌افزاری و سخت‌افزاری است. بسیاری از نرم‌افزارها در مدت استفاده نیاز به به‌روزرسانی داشته یا قطعات سخت‌افزاری مثل کیبورد، صفحه‌نمایش یا باتری خراب‌شده و نیاز به تعمیر یا تعویض دارند. بهتر است این تعمیرات در یک مرکز تخصصی تعمیرات محصولات اپل انجام‌شده تا عملکرد درست دستگاه شما تضمین شود. در این مقاله از دلتوس به بررسی اشکالات رایج در مک بوک ایر و راه‌های برطرف کردن آن‌ها می‌پردازیم.

اندروید اتو، رانندگی هوشمند با اندروید
| 0

اندروید اتو، رانندگی هوشمند با اندروید

اندروید اتو (Android auto) به شما این امکان را می‌دهد گوشی هوشمند را به صفحه‌نمایش اتومبیل متصل کنید. با کمک این برنامه می‌توانید برنامه‌های اندرویدی خود را روی صفحه‌نمایش ببینید. برنامه‌هایی مثل مسیریابی، ارسال پیامک، مکالمه تلفنی و دیگر کارها از طریق مانیتور اتومبیل به‌راحتی انجام می‌شود. این برنامه روی ۵۰۰ مدل از اتومبیل‌های پیشرفته از سال ۲۰۱۵ در دسترس قرار گرفته است. پژو ۲۰۰۸ و رنو تالیسمان، کیا، هیوندای، سانگ یانگ و ... برخی از مدل‌های موجود در بازار ایران هستند. همچنین گوشی هوشمند با اندروید ۵ یا بالاتر می‌توانند از این برنامه استفاده کنند.

تعمیرات موبایل سامسونگ A52s
| 0

تعمیرات موبایل سامسونگ A52s

در دنیای امروز، تلفن‌های همراه به یکی از ابزارهای اساسی و ضروری زندگی ما تبدیل شده‌اند. یکی از مدل‌های اخیر تلفن‌های همراه سامسونگ، مدل A52s است که با ویژگی‌ها و قابلیت‌های برتر خود، توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده است. با این‌که تلفن‌های همراه سامسونگ با کیفیت ساخت بالا تولید می‌شوند، اما از آنجایی که این دستگاه‌ها روزانه در معرض استفاده قرار می‌گیرند، احتمال خراب شدن و نیاز به تعمیرات نیز وجود دارد. در این مقاله از مرکز تعمیرات تخصصی دلتوس، به بررسی تعمیرات موبایل سامسونگ A52s می‌پردازیم.