0
خبرخوان

نوشته های بلاگ "2024" از "تیر"

آموزش تنظیمات Focus در آیفون
| 0

آموزش تنظیمات Focus در آیفون

فوکوس (Focus) یکی از قابلیت‌های جدید محصولات آیفون است که از iOS 15 در محصولات این شرکت ارائه شده است. با فعال کردن Focus در گوشی آیفون این قابلیت در آیپد شما نیز فعال می‌شود. فوکوس نسخه جدید از برنامه do not disturb یا مزاحم نشوید است که ویژگی‌های جدیدی به آن اضافه شده است. این برنامه به شما این امکان را می‌دهد که تمرکز خود را روی کار بیشتر کرده و یا از آیفون خود فاصله بگیرید. شما می‌توانید برنامه فوکوس را شخصی‌سازی کرده و مطابق با نیاز خود آن را تنظیم کنید. در هر موقعیتی که هستید، هنگام کار، مطالعه و یا استراحت در خانه می‌توانید تعیین کنید چه کسانی می‌توانند با شما تماس بگیرند و کدام برنامه‌ها برای شما هشدار و اعلان ارسال کنند. در این مقاله از دلتوس با آموزش تنظیمات Focus در آیفون و چگونگی فعال کردن و شخصی‌سازی Focus در آیفون آشنا می‌شویم.

تعمیرات آیفون 15 پرو مکس
| 0

تعمیرات آیفون 15 پرو مکس

تعمیرات آیفون 15 پرو مکس مانند دیگر محصولات اپل باید در مراکز تخصصی تعمیرات اپل انجام شود. آیفون 15 پرو مکس یکی از جدیدترین محصولات شرکت اپل است. این گوشی در سپتامبر 2023 معرفی شد. این گوشی دارای قابلیت تعمیرپذیری بالاتری نسبت به نسل قبلی است و اگر نیاز به تعمیرات اساسی داشته باشد، می‌توانید با هزینه کمتری آن را در نمایندگی‌های اپل تعمیر کنید. در ایران به دلیل تحریم های موجود تعمیرات موبایل آیفون 15 پرو مکس در مراکز مجاز و با مهارت متخصصین و کارشناسان انجام می شود.

پنهان کردن تصاویر در آیفون
| 0

پنهان کردن تصاویر در آیفون

پنهان کردن تصاویر در آیفون یک اقدام امنیتی است که به شما کمک می‌کند حریم خصوصی خود را حفظ کنید. دلایل مختلفی برای پنهان کردن تصاویر ممکن است وجود داشته باشد، از جمله:

تعمیرات موبایل سامسونگ گلکسی Z Fold 5
| 0

تعمیرات موبایل سامسونگ گلکسی Z Fold 5

گلکسی Z Fold 5 از جمله گرانترین و جدیدترین گوشی‌های دنیا است که در سال ۲۰۲۳ پرچمدار سامسونگ شده است. به دلیل ویژگی‌هایی که داشته به عنوان قوی‌ترین و برترین گوشی تاشو سامسونگ شناخته شده است. در این مقاله از دلتوس در مورد تعمیرات موبایل سامسونگ گلکسی Z Fold 5 صحبت میکنیم و ویژگی‌های مثبت و منفی آن را بیان خواهیم کرد. با تعمیرات موبایل دلتوس همراه ما باشید.

چگونه ایمیل را روی آیفون فعال کنیم؟
| 0

چگونه ایمیل را روی آیفون فعال کنیم؟

چگونه ایمیل را روی آیفون فعال کنیم؟ شرکت اپل امکان فعال کردن ایمیل روی آیفون را امکان پذیر کرده است. برای تنظیم ایمیل در دستگاه آیفون، مراحل زیر را دنبال کنید:

تعمیرات آیپد پرو ۱۲.۹ اینچ ۲۰۲۱
| 0

تعمیرات آیپد پرو ۱۲.۹ اینچ ۲۰۲۱

آیپد پرو ۲۰۲۱ یکی از محصولات شرکت اپل است که در بین دیگر مدل‌های آیپد از قدرت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری بالایی برخوردار است. تعمیرات آیپد پرو ۱۲.۹ اینچ ۲۰۲۱ بسیار تخصصی بوده و در مراکز معتبر تعمیرات اپل انجام می‌شود. این آیپد پیشرفته قدرتی برابر با مک بوک دارد و با داشتن صفحه‌نمایش عالی توانسته است رضایت کاربران را به خود جلب نماید. در این مقاله از دلتوس به بررسی مشکلات رایج و تعمیرات آیپد پرو ۱۲.۹ اینچ ۲۰۲۱ می‌پردازیم.

تعمیرات لپ تاپ ایسوس Tuf FX506
| 0

تعمیرات لپ تاپ ایسوس Tuf FX506

تعمیرات لپ تاپ ایسوس Tuf FX506 معمولاً شامل تعویض یا تعمیر قطعاتی چون کیبورد، مادربرد، باتری، صفحه نمایش و فن می‌شود. همانند هر دستگاه الکترونیکی دیگر، لپ تاپ‌ها نیاز به مراقبت و سرویس دوره‌ای دارند. نیاز به تعمیرات ممکن است به علت خرابی‌های نرم‌افزاری یا سخت‌افزاری، عدم عملکرد صحیح دستگاه یا مشکلات دیگر ایجاد شوند. در ادامه این مقاله، به مرور مشکلات شایع لپ تاپ Asus FX506 و نحوه تعمیرات آنها خواهیم پرداخت.

تفاوت بین مک بوک پرو و مک بوک ایر
| 0

تفاوت بین مک بوک پرو و مک بوک ایر

تفاوت بین مک بوک پرو و مک بوک ایر در مشخصات فنی و ظاهری آنها است. در زیر تفاوت های مهم را مشاهده می کنید:

تعمیرات مک بوک پرو 13 اینچ M1 2020
| 0

تعمیرات مک بوک پرو 13 اینچ M1 2020

تعمیرات مک بوک پرو 13 اینچ M1 2020 ممکن است در طول عمر این دستگاه لازم شود. از علل معمولی تعمیرات می‌توان به خرابی‌های سخت‌افزاری، مشکلات نرم‌افزاری، خرابی در صفحه نمایش یا کیبورد، مشکلات با باتری، یا سایر مشکلات فنی اشاره کرد. این تعمیرات می‌توانند توسط تعمیرکاران متخصص انجام شوند تا مک بوک پرو 13 اینچ M1 2020 شما به حالت عملیاتی اصلی بازگردد. در این مقاله از دلتوس، به بررسی مسائل معمولی که ممکن است نیاز به تعمیر داشته باشند و راهکارهای اصلاحی برای آن‌ها پرداخته خواهد شد.

مقایسه مک بوک ایر M1 و مک بوک ایر M2
| 0

مقایسه مک بوک ایر M1 و مک بوک ایر M2

در همین ابتدا از مقاله مقایسه مک بوک ایر M1 و مک بوک ایر M2 به شما میگوییم، اگر توانایی پرداخت 100 دلار بیشتر را برای خرید خود دارید مک بوک ایر M2 به دلایل زیر انتخاب بهتری است:

تعمیرات آی مک 21 اینچ 2019
| 0

تعمیرات آی مک 21 اینچ 2019

آی مک 21 اینچ 2019 یکی از محصولات بی‌نظیر شرکت اپل در دسته‌ی کامپیوترهای رومیزی است. این مدل از iMac با طراحی زیبا، صفحه نمایش با کیفیت 4K Retina و عملکرد قوی خود به عنوان یک ابزار قدرتمند برای کارهای گرافیکی، ویدیویی، اداری و سایر وظایف روزمره شناخته می‌شود. از آنجا که این کامپیوتر رومیزی یک دستگاه پیچیده با تعداد زیادی قطعات و تکنولوژی‌های داخلی مختلف است، احتمال وقوع مشکلات و نیاز به تعمیرات و ارتقا رم و هارد در طول عمر آن وجود دارد. با مرکز تعمیرات تخصصی دلتوس همراه شوید تا به بررسی تعمیرات آی مک 21 اینچ 2019 بپردازیم.

گوگل درایو چیست؟
| 0

گوگل درایو چیست؟

گوگل درایو یک سرویس ذخیره‌سازی رایگان مبتنی بر ابر است که به کاربران امکان می‌دهد فایل‌ها را به صورت آنلاین ذخیره کرده و به آنها دسترسی داشته باشند. این سرویس اسناد ذخیره شده، عکس‌ها و موارد دیگر را در تمام دستگاه‌های کاربر از جمله موبایل، تبلت‌ها و رایانه‌های شخصی همگام می‌کند. استفاده از سرویس ذخیره‌سازی ابری مانند گوگل درایو دارای مزایای بسیاری است. از مهم ترین مزایای آن می توان به اشتراک‌گذاری آسان‌تر فایل و داشتن یک مکان همیشه در دسترس برای تهیه نسخه پشتیبان از فایل‌های شما اشاره کرد. اگر حساب گوگل دارید، در حال حاضر 15 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی رایگان در گوگل درایو نیز خواهید داشت. پس چگونه می توان از این همه فضا استفاده کرد؟ راهنمای ما در این مقاله تمام اصول اولیه استفاده از گوگل درایو را پوشش می دهد. از نحوه استفاده از آن برای آپلود و دسترسی به فایل‌ها در هر دستگاهی گرفته تا همه سرویس‌هایی که همکاری با دیگران را آسان می‌کنند. بنابراین تا انتهای این مطلب با دلتوس همراه باشید تا هر آن چه که باید درباره گوگل درایو بدانید به شما بگوییم.