0
خبرخوان

نوشته های بلاگ "2024" از "تیر"

تعمیرات موبایل شیائومی Redmi 12C
| 0

تعمیرات موبایل شیائومی Redmi 12C

تعمیرات موبایل شیائومی Redmi 12C از آن دسته نیازهایی است که کاربران این گوشی به آن احتیاج دارند. گوشی های شیائومی از جمله گوشی هایی هستند که چون سخت افزار بهتری دارند و در کنار آن قیمتشان هم مناسب تر است، طرفداران زیادی دارد. گوشی شیائومی ردمی 12C هم از سری گوشی های محبوب است که در 1 ژانویه 2023 در بازار جهانی عرضه شد. این گوشی با رابط کاربری MIUI13 روانه بازار شد و این امکان را برای کاربران به وجود آورده تا از جدیدترین آپدیت های نرم افزاری استفاده کنند. این گوشی هم مانند تمامی گوشی های روز دنیا ممکن است دچار مشکلاتی شود که البته اصلا جای نگرانی ندارد؛ چرا که به راحتی تعمیر می شود. در این مطلب قصد داریم در مورد تعمیرات موبایل شیائومی Redmi 12C صحبت کنیم و مشکلات رایج آن ها را بگوییم. با ما همراه باشید.

آموزش خاموش کردن آیفون
| 0

آموزش خاموش کردن آیفون

معمولا کاربرانی که برای اولین بار گوشی آیفون خریداری می کنند، برایشان سوال ایجاد می شود که نحوه خاموش کردن آیفون چگونه است. به دلایل مختلفی همچون هنگ کردن گوشی، عدم وجود باتری و غیره شاید کاربر نیاز داشته باشد که گوشی آیفون خود را خاموش کند و یا دوباره آن را راه اندازی کند. در این مطلب قصد داریم آموزش خاموش کردن آیفون را دهیم. با ما همراه باشید.

تعمیرات لپ تاپ ایسوس ProArt StudioBook
| 0

تعمیرات لپ تاپ ایسوس ProArt StudioBook

تعمیرات لپ تاپ ایسوس ProArt StudioBook ممکن است یکی از دغدغه های افرادی باشد که از این لپ تاپ استفاده می کنند. ایسوس یکی از بهترین و محبوب ترین برندها در لپ تاپ است که در دنیای تکنولوژی از آن به عنوان یک برند قدرتمند و پیشرو یاد می شود. لپ تاپ ایسوس هم مانند هر برند دیگری به واسطه بروز صدمات فیزیکی، ریختن مایعات، مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری و غیره دچار مشکل و خرابی می شود.

آموزش تغییر سایز فونت در آیفون
| 0

آموزش تغییر سایز فونت در آیفون

اندازه فونت هر گوشی، به اندازه متن نمایشگر آن بستگی خواهد داشت. برند اپل برای کاربران خود این امکان را فراهم کرده است تا با تغییر سایز فونت آن بتوانند اندازه فونت را براساس ترجیحات و نیازهای خود تنظیم کنند. در این مطلب قصد داریم به شما آموزش تغییر سایز فونت در آیفون را ارائه دهیم تا در صورت نیاز بتوانید به راحتی این کار را انجام دهید.

مشکل نیامدن صدا در هنگام مکالمه
| 0

مشکل نیامدن صدا در هنگام مکالمه

یکی از مشکلاتی که در هنگام مکالمه پیش می‌آید نشنیدن صدا از تلفن در هنگام مکالمه است. ممکن است شما دیگر نتوانید صدای طرف مقابل را از پشت گوشی بشنوید یا صدای شما برای طرف مقابل منتقل نشود. سوالی که برای ما پیش می‌آید این است که مشکل چیست و آیا خودمان می‌توانیم مشکل نیامدن صدا در هنگام مکالمه را حل کنیم؟

تعمیرات سرفیس بوک ۳
| 0

تعمیرات سرفیس بوک ۳

در شرکت دلتوس تعمیرات سرفیس بوک ۳ با کارشناسان حرفه ای انجام می شود. لپ تاپ surface book 3، نسل بعدی سرفیس بوک 2 است. این لپتاپ علاوه بر داشتن سخت افزاری قدرتمند از طراحی بسیار خاص، زیبا و منحصر به فرد برخوردار است و جزء محبوب ترین و بهترین لپتاپ های ویندوزی محسوب می شود. از آن جایی که این دستگاه به صورت دو منظوره (تبلت ویندوزی/ لپتاپ ویندوزی) قابل استفاده است، به دستگاه هیبریدی نیز آن را می شناسند. این دستگاه ها حساسیت بسیار بالایی دارند و در صورت خرابی باید حتما توسط افراد متخصص تعمیر شوند. در این مطلب قصد داریم با تعمیرات سرفیس بوک ۳ بیشتر آشنا شده و رایج ترین مشکلات آن را تحلیل کنیم.

آموزش دیلیت اکانت تلگرام
| 0

آموزش دیلیت اکانت تلگرام

تلگرام یکی از مسنجرهای بسیار محبوب بین همه کاربران جهان است. این پلتفرم به دلیل امکانات ویژه ای که دارد، با وجود فیلتر شدن در ایران همچنان از محبوبیت آن کم نشده است. این اپلیکشن کاربردی قابلیت های بسیار جذابی دارد و تقریبا آن را یک برنامه پیام رسان بی نقص می دانند. یکی از ویژگی های بسیار خوب این برنامه این است که شما می توانید پیام های خود را تا وقتی که دیلیت اکانت نکردید، برای همیشه نگه دارید. گاها پیش آمده که کاربر می خواهد حساب خود را به طور کلی پاک کند اما نمی داند چگونه این کار را انجام دهد. در این مطلب قصد داریم به آموزش دیلیت اکانت تلگرام بپردازیم.

تعمیرات اپل واچ سری 7
| 0

تعمیرات اپل واچ سری 7

تعمیرات اپل واچ سری 7 یکی از دغدغه‌های همیشگی صاحبین این ساعت است. تعداد متخصصین در این زمینه بسیار کم است و از این رو نگرانی های موجود در این زمینه به جا و قابل درک است. اپل واچ سری 7 در 15 اکتبر 2021 عرضه شد. اپلیکیشن اپل واچ سری 7 در آیفون به کاربران این امکان را می‌دهد که:

تعمیرات موبایل A34 سامسونگ
| 0

تعمیرات موبایل A34 سامسونگ

تعمیرات موبایل A34 سامسونگ ممکن است یکی از دغدغه های کاربرانی باشد که از این گوشی استفاده می کنند. از سالی که میان رده های سامسونگ وارد بازار جهانی شده اند، توانستند جایگاه ویژه ای در میان مردم پیدا کنند. گوشی همراه گلکسی A34 یکی از تازه ترین میان رده های برند سامسونگ است که به تنهایی توانسته کاستی های نسل گذشته از این برند را جبران کند. این گوشی اواخر اسفند 1401 توسط شرکت سامسونگ معرفی شد و پس از عرضه آن، توانست رتبه بالایی را در میان لیست فروش گوشی های میان رده ای پیدا کند. در این مطلب قصد داریم به معرفی کامل، بررسی و تعمیرات موبایل A34 سامسونگ که جز گوشی های مقرون به صرفه و اقتصادی محسوب می شود، بپردازیم.

آموزش فعال و غیر فعال کردن Voicemail در آیفون
| 0

آموزش فعال و غیر فعال کردن Voicemail در آیفون

یکی از قابلیت‌های آیفون voicemail یا پیغام‌گیر صوتی است. اگر شما و کسی که با او تماس می‌گیرید گوشی آیفون داشته باشید می‌توانید از پیغام‌گیر صوتی استفاده کنید. درصورتی‌که مخاطب در دسترس نباشد و در همان لحظه قادر به جوابگویی نباشد می‌توانید برای او پیام صوتی ارسال کنید. در ادامه آموزش فعال و غیر فعال کردن Voicemail در آیفون را بیان می‌کنیم.

بهترین اپلیکیشن های ورزش در خانه
| 0

بهترین اپلیکیشن های ورزش در خانه

نیاز به دانستن بهترین اپلیکیشن های ورزش در خانه یک ضرورت است. در زیر به برخی از اهمیت‌های ورزش در خانه اشاره می کنیم:

تعمیرات آی مک ۲۴ اینچ ۲۰۲۱
| 0

تعمیرات آی مک ۲۴ اینچ ۲۰۲۱

آی مک ۲۴ اینچ ۲۰۲۱ از آخرین مدل‌های کامپیوترهای همه‌کاره (all in one) و تولید شرکت اپل است. این کامپیوتر قدرتمند با پردازشگر M1 به بازار عرضه شد و توانست رضایت کاربران خود را به دست بیاورد. اپل، سرعت، زیبایی و صدای عالی را در یک طراحی با کیفیت و باریک ارائه داده است. تعمیرات آی مک ۲۴ اینچ ۲۰۲۱ یکی از مسائلی است که ممکن است با آن روبه‌رو شوید.