0
خبرخوان

نوشته های بلاگ "2024" از "تیر"

راهکارهای از بین بردن حباب زیر گلس گوشی
| 0

راهکارهای از بین بردن حباب زیر گلس گوشی

راهکارهای از بین بردن حباب زیر گلس گوشی و گلس آیپد یکی از دغدغه های کاربرانی است که از گوشی و تبلت و ساعت های هوشمند استفاده می کنند. حباب هایی که زیر گلس گوشی ها ظاهر می شوند علاوه بر این که ظاهر ناخوشایندی ایجاد می کنند می توانند صفحه نمایش گوشی شما را هم تار و بی کیفیت کند. این حباب ها باعث می شوند تا دستورات تاچ هم روی صفحه به خوبی اجرا نشود. احتمالا خیلی از افراد در چنین مواقعی به این فکر می افتند که سریعا گلس خود را تعویض کنند. اما باید بگوییم که هنوز هم راهکارهایی برای از بین بردن حباب زیر گلس وجود دارد که شما می توانید به عنوان آخرین راه حل آن ها را انجام دهید. در این مطلب شما را راهنمایی خواهیم کرد که بهترین راه های از بین بردن حباب زیر گلس گوشی چیست.

بهترین گوشی سامسونگ از نظر کاربران
| 0

بهترین گوشی سامسونگ از نظر کاربران

شرکت سامسونگ از جمله شرکت های معروف در جهان است که هر ساله گوشی های هوشمند برتری را به بازار عرضه می کند. این شرکت مجموعه گوشی های خود را در سه سری زیر عرضه کرده است: گلکسی A که از همه مقرون به صرفه تر است سری S که پرچم دار و خانواده نمادین است سری گلکسی Z که آینده نگر است سامسونگ در ساخت گوشی های هوشمند خود از بهترین مواد آلومینیومی بازیافتی، شیشه و پلاستیک استفاده می کند. در این مطلب قصد داریم بهترین گوشی سامسونگ از نظر کاربران را به شما معرفی کنیم. این بررسی بر اساس بازه قیمتی، سری و عکاسی انجام خواهد شد. با ما همراه باشید.

تعمیرات موبایل هواوی P30 Pro
| 0

تعمیرات موبایل هواوی P30 Pro

تعمیرات موبایل هواوی P30 Pro دغدغه کاربرانی است که از این گوشی استفاده می کنند. گوشی همراه هواوی پی 30 پرو یکی از تولیدات بسیار با کیفیت برند هواوی است. این گوشی در زمان عرضه خود توانست توجه بسیاری از افراد را به سمت خود جلب کند. اما به هر حال با این که این گوشی از قطعات بسیار با کیفیتی تولید شده است، ممکن است مانند تمام برندهای دیگر دچار مشکلاتی شود. در این مطلب قصد داریم در مورد تعمیرات موبایل هواوی P30 Pro صحبت کنیم. سپس ببینیم چه خدماتی شامل حال این گوشی در شرکت دلتوس می شود. با ما همراه باشید.

تعمیرات سرفیس پرو ۸
| 0

تعمیرات سرفیس پرو ۸

تعمیرات سرفیس پرو ۸ یکی از دغدغه های کاربرانی است که از این دستگاه استفاده می کنند. سوالی که برایشان پیش می آید این است که آیا در صورت خرابی سرفیس می توانند به نمایندگی مراجعه کنند یا خیر. تعمیرات سرفیس پرو 8 شامل تمام خدمات مربوط به رفع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری می شود. از آن جایی که سرفیس یکی از بهترین و پرکاربردترین محصولات برند اپل است، طرفداران بسیار زیادی دارد. اما تعمیرات آن نیاز به دانش تخصصی دارد و باز کردن آن کار بسیار حساسی است و باید با دقت و ماهرانه انجام شود. در این مطلب قصد داریم در مورد مشکلاتی که ممکن است برای سرفیس پرو ۸ به وجود بیاید صحبت کنیم در این مطلب میخواهیم بگوییم که چگونه می توانید به رفع مشکلات آن بپردازید. با ما همراه باشید.

بهترین آیپد برای طراحی
| 0

بهترین آیپد برای طراحی

بهترین آیپد برای طراحی کدام است؟ این سوالی است که بسیاری از طراحان گرافیک می پرسند. آیپدها یکی از بهترین محصولات برند اپل هستند که فقط برای فیلم دیدن، بازی کردن، گردش در فضای مجازی و غیره به کار نمی روند. آیپد ها به دلیل داشتن قلم های هوشمند می توانند برای طراحی هم مورد استفاده قرار بگیرند. امروزه آیپد را به عنوان یک ابزار بسیار حرفه ای و قدرتمند برای هنرمندان، تصویر گران و طراحان می دانند. آیپد با داشتن قلم هوشمند خود توانسته خلاقیت افراد زیادی را آشکار کند تا بتوانند طراحی های شاهکاری را ارائه دهند. در این مطلب قصد داریم بهترین مدل آیپد برای طراحی را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید. همچنین میتوانید برای خرید بهترین کاور آیپد و محافظ صفحه نمایش آیپد وارد لینک های زیر شوید:

تعمیرات موبایل هواوی پی اسمارت
| 0

تعمیرات موبایل هواوی پی اسمارت

تعمیرات موبایل هواوی پی اسمارت یکی از دغدغه های کاربرانی است که از این گوشی استفاده می کنند. شرکت هواوی در سال 2019 گوشی پی اسمارت خود را روانه بازار کرد و این گوشی خیلی زود مورد محبوبیت و استقبال قرار گرفت. موبایل پی اسمارت کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و از قطعات بسیار خوبی در آن استفاده شده است. اما این گوشی هم مانند تمام برندهای دیگر ممکن است دچار مشکلاتی شود که در این مطلب قصد داریم در مورد آن صحبت کنیم. اگر می خواهید بدانید چه خدماتی شامل تعمیرات گوشی هواوی پی اسمارت می شود، تا پایان مطلب ما را همراهی کنید.

بهترین گوشی سامسونگ از نظر دوربین
| 0

بهترین گوشی سامسونگ از نظر دوربین

گوشی های سامسونگ بدون شک از بهترین گوشی های موبایل در بازار هستند. همه کاربران با هر نوع بودجه ای می توانند کالای مناسب خود را از میان تنوع این محصولات انتخاب کنند. امروزه کمپانی سامسونگ در صنعت تولید گوشی به یک غول بزرگ تبدیل شده است. به نحوی که می توانیم بگوییم یکی از رقبای سرسخت محصولات آیفون در بازار، همین گوشی های سامسونگ هستند. اگر شما هم از طرفداران محصولات سامسونگ هستید، احتمالا می خواهید بدانید بهترین گوشی سامسونگ از نظر دوربین کدام است؟

تعمیرات موبایل A54 سامسونگ
| 0

تعمیرات موبایل A54 سامسونگ

سامسونگ گوشی های بسیار با کیفیتی را تولید کرده است. یکی از مدل های آن، A54 می باشد که جز یکی از خوش دست ترین گوشی های این برند شناخته شده است و در چهار رنگ متفاوت موجود است. در ادامه قصد داریم در مورد خرابی و تعمیرات موبایل A54 سامسونگ صبحت کنیم و به علت های خرابی آن بپردازیم.

آموزش حذف اکانت اینستاگرام
| 1

آموزش حذف اکانت اینستاگرام

آموزش حذف اکانت اینستاگرام کار سختی نیست و زمان زیادی هم از شما نمی گیرد. کافی است مراحلی که در ادامه ذکر کرده ایم را دنبال کنید. دیلیت اکانت یا حذف اینستاگرام به دو روش کلی انجام می شود. این دو روش عبارتند از:

تعمیرات اپل واچ SE 2020
| 0

تعمیرات اپل واچ SE 2020

ساعت هوشمند اپل واچ SE نسخه اول یکی از محصولات پرطرفدار و پیشرفته در دنیای فناوری اطلاعات است. این واچ توانسته است تجربه کاربری جدیدی را در دستگاه‌های قابل پوشیدن ایجاد کند. با پیشرفت تکنولوژی، این ساعت هوشمند با داشتن ویژگی‌های برتر به همراه طراحی زیبا و کاربرپسند به سرعت در میان کاربران محبوب شد. اما این دستگاه نیز همانند هر دستگاه الکترونیکی دیگری، ممکن است در طول زمان نیاز به تعمیرات و خدمات داشته باشد. در این مقاله از دلتوس، به بررسی و توضیحاتی در مورد فرآیند تعمیرات اپل واچ SE 2020 می‌پردازیم.

تعمیرات لپ تاپ دل Xps
| 0

تعمیرات لپ تاپ دل Xps

لپ تاپ دل Xps یکی از مدل‌های زیبا و پرطرفدار لپ تاپ دل است. سری Xps به لپ تاپ گرافیکی شهرت دارد و از گران‌ترین لپ تاپ‌های دل است. این لپ تاپ نیز مانند دیگر مدل‌های لپ تاپ دل نیاز به تعمیر داشته و تعمیرات لپ تاپ دل Xps در نمایندگی‌های مجاز تعمیرات در ایران انجام می‌شود.

تعمیرات آیپد پرو ۱۱ اینچی ۲۰۲۲
| 0

تعمیرات آیپد پرو ۱۱ اینچی ۲۰۲۲

تعمیرات آیپد پرو ۱۱ اینچی ۲۰۲۲ یکی از کارهای کاملا تخصصی و دشوار است که باید حتما به دست تعمیرکاران متخصص و حرفه ای انجام گیرد. چرا که آیپدها از تکنولوژی متفاوت و منحصر به فردی برخوردار هستند و با تبلت های سایر برندها تفاوت های زیادی دارند. بدون شک اپل یکی از برندهای برتر جهان در زمینه گوشی، تبلت، لپ تاپ و غیره است. اما به هر حال ممکن است این وسایل الکترونیک هم دچار مشکلاتی شوند و کاربر مجبور شود آن را به دست یک تعمیرکار بسپارد. در این مطلب قصد داریم در مورد مشکلات رایج و تعمیرات آیپد پرو 11 اینچی 2022 صحبت کنیم. بنابراین تا پایان مطلب ما را همراهی کنید.