0
خبرخوان

نوشته های بلاگ "2024" از "خرداد"

تعمیرات موبایل گلکسی A11 سامسونگ
تعمیرات لپ تاپ در محل
| 0

تعمیرات لپ تاپ در محل

تعمیرات لپ تاپ در محل,فرآیند لپ تاپ در محل,نحوه انجام تعمیرات لپ تاپ دلتوس,تماس و مشاوره رایگان کارشناسان دلتوس,نکاتی برای افزایش سرعت لپ تاپ

متاورس
| 0

متاورس

نقش ارزهای دیجیتال و واقعیت مجازی در متاورس چیست؟,رابطه واقعیت افزوده و ویژگی های Metaverseو دلیل محبوبیت آن,آغاز ایده Metaverseاز کجا شروع شد؟,متاورس

از شایعه تا حدس و گمان درباره آیفون SE 2022
| 0

از شایعه تا حدس و گمان درباره آیفون SE 2022

چیزی به معرفی و عرضه دومین محصول اقتصادی اپل یعنی آیفون SE 2022 باقی نمانده است. گوشی تلفن همراه ساخته شده توسط بهترین شرکت تکنولوژی جهان که بی برو برگرد، گران ترین محصولات را معرفی و روانه بازار می کند. از لپ تاپ و تبلت گرفته تا گوشی های تلفن همراه ساخت شرکت اپل که به نام آیفون شناخته می شوند؛ همگی قیمتی بی‌برو‌برگرد گرانی دارند اما آیفون SE، این قواعد را در هم شکسته است.

سرویس دوره ای لپ تاپ
| 0

سرویس دوره ای لپ تاپ

اگر لپ تاپ دارید این را به خوبی می دانید که سرویس دوره ای لپ تاپ یکی از مهم ترین کارهایی است که باید طی یک زمان بندی مناسب و البته منظم برای دستگاه خود انجام دهید. تمام اقداماتی که برای سرویس لپ تاپ خود انجام می دهید؛ مفید و لازم الاجرا هستند پس حتما به نکاتی که در این مطلب می خوانید به خوبی توجه کنید.

بررسی آیفون ۱۳ پرو مکس
| 0

بررسی آیفون ۱۳ پرو مکس

قصد ما از بررسی آیفون ۱۳ پرو مکس این است که شما را با کامل ترین گوشی دنیا آشنا کنیم؛ آیفون ۱۳ پرو مکس جدیدترین محصول ساخته شده توسط شرکت اپل است. آیفون ۱۳ پرومکس به رسم تمامی گوشی های سری پرو مکس اپل بی نظیر و کامل است. این گوشی در حال حاضر یکی از پیشرفته ترین تلفن های همراه موجود در بازار جهانی است و تجربه ای ورای تمام چیزی که از یک گوشی موبایل انتظار دارید را در اختیار شما خواهد گذاشت.

گوشی گلکسی S21 اولترا سامسونگ
| 0

گوشی گلکسی S21 اولترا سامسونگ

برای خرید یک گوشی موبایل خوب حتما نباید به سراغ سری گوشی های آیفون رفت بلکه می توان از شرکتی به جز اپل، تلفن همراهی به مراتب گران تر و البته پیشرفته تر از جدیدترین گوشی های اپل نیز خرید؛ همچون گوشی گلکسی S21 اولترا سامسونگ.

آیفون 14, تاریخ عرضه, قیمت, مشخصات و ویژگی ها
| 0

آیفون 14, تاریخ عرضه, قیمت, مشخصات و ویژگی ها

درست خواندید؛ آیفون 14 و این در حالی است که مدت زمان زیادی از معرفی آیفون 13 و سری موبایل های آن نگذشته است. البته خیالتان راحت، تا سال آینده این گوشی وارد بازار جهانی نخواهد شد؛ درباره آن هم برایتان صحبت خواهیم کرد. اما در این مطلب از مجله دلتوس قصد داریم تا تمامی حدس و گمان ها درباره ی مدل معرفی نشده و البته بعدی آیفون یعنی سری گوشی های آیفون 14 و زمان احتمالی عرضه آن را برایتان بگوییم؛ در ادامه با ما همراه باشید.

علت شناسایی نشدن سیم کارت در گوشی
| 0

علت شناسایی نشدن سیم کارت در گوشی

یکی از رایج‌ترین مشکلات برای گوشی‌ها را می‌توان شناخته نشدن سیم کارت گوشی دانست. در واقع تمام کسانی که از گوشی موبایل استفاده کرده اند، حداقل یک بار با چنین مشکلی مواجه بوده اند. بیشتر اوقات ما می‌دانیم که از یک سیم کارت سالم استفاده کرده ایم، اما با این حال سیم کارت ما در گوشی شناسایی نمی‌شود. در این مقاله سعی داریم علت شناسایی نشدن سیم کارت در گوشی ها را بررسی کنیم و راهکارهای مناسبی برای حل این مشکل به شما ارائه کنیم، پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

بهترین روش های افزایش عمر باتری گوشی موبایل
| 0

بهترین روش های افزایش عمر باتری گوشی موبایل

باتری گوشی‌های موبایل امروزه اغلب باتری‌های لیتیوم یون هستند. این باتری‌ها معمولاً طول عمر مشخصی داشته و بعد از دفعات مشخص شارژ و خالی شدن عمرشان به پایان می‌رسد. اما در این میان راهکارها و ترفندهایی برای افزایش عمر باتری گوشی موبایل وجود دارد که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم.

چرا شرکت در دوره ی آموزش تعمیرات آیفون x مهم است؟
| 0

چرا شرکت در دوره ی آموزش تعمیرات آیفون x مهم است؟

گوشی آیفون x را باید به عنوان مهم ترین گوشی موبایل عرضه شده از طرف شرکت اپل و سری گوشی های آیفون معرفی کرد. چرا؟ چون این گوشی در بین تلفن های همراه تولیدی این شرکت، به نوبه ی خود انقلابی باور نکردنی به راه انداخت و پرچمدار نسلی جدید در این گوشی ها شد. همانطور که آموزش تعمیرات آیفون x و دیگر موارد آن، در نوع خود انقلابی در زمینه ی گوشی های iphone در هر زمینه ای به وجود آورد.

همه چیز درباره ی تعمیرات موبایل شیائومی
| 0

همه چیز درباره ی تعمیرات موبایل شیائومی

چند سالی است که در بین گزینه های مختلف برای خرید گوشی موبایل، اسم گزینه های دیگری در کنار نام اپل، سامسونگ، سونی و بسیاری از برندهای دیگر می آید. اسامی همچون شیائومی که برندی خوب در زمینه ی کالاهای دیجیتال است و اتفاقا موبایل های بسیار خوبی را در زمینه ی موبایل های میان رده و قیمت مناسب را وارد بازار جهانی کرده است. در این که موبایل های شیائومی دارای کیفیت مناسب و قابل قبولی هستند، هیچ شکی نیست. اما باید صادقانه درباره ی تلفن های همراه این برند بگوییم که تعمیرات موبایل شیائومی نیز همان قدر که محصولات این برند اهمیت دارند، ترند موضوعات جستجوی کاربران اینترنتی است.