0
خبرخوان

نوشته های بلاگ "2024" از "خرداد"

تعمیرات لپ تاپ دل سری گیمینگ Alienware
| 0

تعمیرات لپ تاپ دل سری گیمینگ Alienware

دنیای بازی های کامپیوتری یکی از جذابیت های عصر حاضر است. یکی از ضرورت های این لذت وصف ناپذیر، داشتن تجهیزات مناسب از جمله استفاده از لپ تاپ های حرفه ای است. ویژگی های منحصر به فرد این نوع لپ تاپ ها باعث می شود تا در مصارف حرفه ای دیگر از جمله در کارهای مهندسی نیز پیشنهاد شوند. هر چند که تعمیرات لپ تاپ دل سری گیمینگ Alienware نیز بسیار مسئله ای مهم و حائز اهمیت است.

تعمیرات آی مک 27 اینچ 2013
| 0

تعمیرات آی مک 27 اینچ 2013

صنعت و فناوری هر چه بیشتر به جلو پیش می روند؛ شگفتی های بیشتری از خود نشان می دهند. نمونه اش هم همین کامپیوترهای آی مک اپل است؛ که یک کامپیوتر کامل با تمام ملزوماتش را تنها در یک مانیتور با هم جمع کرده و در اختیار کاربرانش قرار می دهد. آل این وان های اپل، مدل های مختلفی دارند اما برخی از آن ها همچون آی مک 27 اینچی سال 2013 از دیگری، معروف تر هستند. هر چند که نباید به سادگی از کنار مبحث تعمیرات آی مک 27 اینچ 2013 عبور کرد.

تعمیرات موبایل آیفون 8
| 0

تعمیرات موبایل آیفون 8

شرکت اپل با معرفی گوشی تلفن همراه آیفون 8 رسما با زبان منحصر به فرد خود به دنیا اعلام کرد که قرار نیست که تکنولوژی طراحی و سخت افزاری گوشی های فوق العاده این کمپانی، در یک نقطه متوقف شوند! آیفون 8، گوشی زیبا با کارایی فوق العاده بالا است که در زمان خود، سر و صدای زیادی را بر پا کرد؛ گوشی که تعمیرات موبایل آیفون 8 را به موضوعی پر طرفدار در میان کاربران گوشی آیفون تبدیل کرد.

تعمیرات لپ تاپ Lenovo Yoga 510
| 0

تعمیرات لپ تاپ Lenovo Yoga 510

لنوو یکی از شرکت های خوب تولید کننده محصولات دیجیتال است اما تعمیرات لپ تاپ Lenovo Yoga 510  را نمی توان نادیده گرفت. لپ تاپ لنوو Yoga 510 را باید یکی از محصولات موفق این شرکت در نظر بگیریم. این لپ تاپ سبک است، پردازنده های قوی دارد، قیمتش مناسب است. با این که از زمان معرفی آن مدتی گذشته اما، هنوز هم طرفدار دارد و نقدهای خوبی به آن وارد می شود.

تعمیرات آیفون 6s
| 0

تعمیرات آیفون 6s

گوشی تلفن همراه آیفون 6s یکی از تولیدات معروف و محبوب خط تولید تلفن همراه شرکت اپل، موسوم به آیفون است. گوشی آیفون 6s بعد از گذشت نزدیک به یک دهه، هنوز هم مورد استفاده کاربران بسیاری قرار دارد. استفاده کنندگان به خوبی با مسئله تعمیرات آیفون 6s آشنا شده اند.

تعمیرات لپ تاپ Asus ZenBook
| 0

تعمیرات لپ تاپ Asus ZenBook

در دنیای لپ تاپ ها، یکی از شرکت هایی که محصولات بسیار خوبی را وارد بازار کرده، شرکت ایسوس است. لپ تاپ های ایسوس، همگی از کیفیت خوبی برخوردار هستند و توانسته اند تا با عملکرد مناسب، سهم ویژه ای از بازار کاربران لپ تاپ در دنیا را به خود اختصاص دهند. لپ تاپ های زن بوک ایسوس، یکی از محبوب ترین ساخته های این شرکت است اما در مقابل، تعمیرات لپ تاپ Asus ZenBook به عنوان یکی از مدل های پر فروش این برند، توجه های بسیاری را به خود جلب کرده است.

تعمیرات آیفون 7
| 0

تعمیرات آیفون 7

با این که آیفون 7 دیگر به یکی از تلفن همراه های نسبتا قدیمی ساخت شرکت اپل تبدیل شده اما با این حال، هنوز هم کاربران بسیاری هستند که از این گوشی استفاده می کنند و البته با مبحث تعمیرات آیفون 7 نیز بالطبع، آشنا و با آن روبرو شده اند. زمانی که گوشی های آیفون 7 از طرف اپل معرفی شدند، کاربران بسیاری از ارائه ی این محصول جدید هیجان زده بودند و آن را تحولی بزرگ در گوشی های آیفون عنوان کردند.

گیفت کارت اپل
| 0

گیفت کارت اپل

یکی از امتیازات ویژه ای که کاربران محصولات شرکت اپل از آن بهره مند هستند، استفاده از گیفت کارت است؛ خدمت جدیدی که از طرف دلتوس به مشتریان گرامی و دارندگان محصولات اپل ارائه خواهد شد. اپل این کارت را صرفا برای برخورداری از امتیازات ویژه و ارزش گذاری این برند برای خریداران خود به وجود آورده اما همه چیز درباره ی گیفت کارت اپل، به همین جا ختم نمی شود. در ادامه ی این مطلب از مجله ی دلتوس با ما باشید زیرا قرار است تا در ادامه: به بررسی و معرفی Apple Gift Card و موارد استفاده از آن برای شما بگوییم.

تعمیرات لپ تاپ ایسر گیمینگ Nitro 5
| 0

تعمیرات لپ تاپ ایسر گیمینگ Nitro 5

از لپ تاپ خود چه انتظاری دارید؟ همین که بتوانید با آن بازی کنید یا کارهای سنگین گرافیکی را پیش ببرید، برایتان کافی است؟ استفاده شما معمولی و سبک است یا قصد دارید تا با استفاده از آن، بازی های کامپیوتری هم انجام دهید؟ اگر جواب شما به تمامی این سوالات مثبت است؛ لپ تاپ ایسر گیمینگ Nitro 5 دقیقا همان دستگاهی است که تمامی نیازهای شما را چواب خواهد داد. هر چند که در کنار این همه کارایی، باید به تعمیرات لپ تاپ ایسر گیمینگ Nitro 5 نیز توجهی ویژه کرد!

تعمیرات موبایل iPhone SE 2020
| 0

تعمیرات موبایل iPhone SE 2020

با ساخت سری موبایل های آیفون اس ای، خرید گوشی های تلفن همراه ساخت شرکت اپل برای کسانی که بودجه ای اقتصادی برای خرید تلفن همراه داشتند را سهل الوصول کرد. هر چند که خرابی ها و تعمیرات موبایل iPhone SE 2020 هم با این موبایل وارد سرفصل های بازار تعمیرات موبایل شد.

تعمیرات آیفون 13
| 0

تعمیرات آیفون 13

مدت زمان زیادی از معرفی جدیدترین محصول شرکت اپل یعنی آیفون 13 نگذشته و با این حال دیگر باید کم کم جهت نگاهمان را به مواردی که باعث تعمیرات آیفون 13 می شوند؛ ببریم. گوشی هایی که در سیزدهمین سری از محصولات آیفون به بازار عرضه شده اند، در بی نقص ترین حالت ممکن نسبت به گوشی های عرضه شده در سری قبل هستند.

تعمیرات سرفیس پرو ۷
| 1

تعمیرات سرفیس پرو ۷

یکی از بهترین تبلت هایی که در حال حاضر می توانید خریداری کنید؛ سرفیس پرو ۷ نسل ۱۰ است. سرفیس پرو تا به این جای کار یکی از محصولات قوی شرکت مایکروسافت است و کمتر کاربری از آن تا به حال شکایتی مطرح کرده است. اما با این حال، دیگر وقت آن است که به بررسی مواردی که باعث تعمیرات سرفیس پرو ۷ می شوند نیز بپردازیم؛ هر چند که کم باشند.