0
خبرخوان

نوشته های بلاگ "2024" از "خرداد"

تعمیرات موبایل سامسونگ A32
| 0

تعمیرات موبایل سامسونگ A32

گوشی سامسونگ A32 یکی از محصولات شرکت سامسونگ است که در سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه شده است. این گوشی هوشمند یک گوشی میان رده است که توانسته است رضایت کاربران خود را جلب کند. سامسونگ a32 نیز مانند دیگر گوشی‌های هوشمند دچار مشکلات و اختلالات نرم‌ افزاری و سخت‌ افزاری می‌شود. بهتر است برای تعمیر این گوشی به نمایندگی‌های معتبر مراجعه کنید. تعمیرات موبایل سامسونگ A32 در شرکت دلتوس با به‌ کارگیری تجهیزات به‌ روز و تعمیرکاران ماهر به مشتریان ارائه می‌شود.

تعمیرات لپ ‌تاپ ایسوس VivoBook
| 0

تعمیرات لپ ‌تاپ ایسوس VivoBook

ایسوس یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید لپ‌ تاپ در جهان است. لپ‌ تاپ ایسوس VivoBook یک سری معروف از محصولات این شرکت است که تنوع زیادی داشته و برای کارهای مختلف از بازی تا طراحی مناسب مورد استفاده قرار می‌گیرد. ویوو بوک ها از ۱۱ تا ۱۷ اینچ اندازه داشته و جز خانواده لپ‌ تاپ‌های آلترا بوک (UltraBook) هستند. تعمیرات لپ ‌تاپ ایسوس VivoBook در شرکت دلتوس با بهترین تجهیزات و تعمیرکاران ماهر به مشتریان ارائه می‌شود.

تعمیرات موبایل شیائومی Note 9
| 0

تعمیرات موبایل شیائومی Note 9

موبایل شیائومی مدل ردمی نوت ۹ (Xiaomi Redmi Note 9) یکی از محصولات شرکت شیائومی است که در سال ۲۰۲۰ به بازار عرضه شد. تعمیرات موبایل شیائومی Note 9 با استفاده از تجهیزات مدرن و تعمیرکاران مجرب در شرکت دلتوس انجام می‌شود.

تعمیرات لپ تاپ لنوو مدل ThinkBook
| 0

تعمیرات لپ تاپ لنوو مدل ThinkBook

تعمیرات لپ تاپ لنوو مدل ThinkBook یکی از خدماتی است که در شرکت دلتوس به مشتریان ارائه می‌شود. لپ تاپ لنوو مدل ThinkBook از سری لپ تاپ های میان رده این شرکت است که در سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه شده است. این لپ‌تاپ پردازنده نسل ۱۱ اینتل را دارد و تلفیقی از دو سری ThinkPad و IdeaPad است. ThinkBook ظرافت و زیبایی را از سری ThinkPad و استحکام و مقاومت را از IdeaPad الهام گرفته است.

تعمیرات موبایل آیفون ۱۱ پرو مکس
| 0

تعمیرات موبایل آیفون ۱۱ پرو مکس

تعمیرات موبایل آیفون ۱۱ پرو مکس یکی از امور تخصصی است که در شرکت دلتوس انجام می‌شود. آیفون ۱۱ پرو مکس یکی از محصولات شرکت اپل است که در سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه شده است. آیفون ۱۱ پرو مکس صفحه‌نمایش ۶٫5 اینچی از نوع Liquid Retina IPS LCD لمسی خازنی با 16 میلیون رنگ دارد. برای محافظت بیشتر شیشه‌ی ضد خش با پوشش اولفوبیک روی صفحه‌نمایش قرار داده شده است.

تعمیرات لپ تاپ ایسر swift 7
| 0

تعمیرات لپ تاپ ایسر swift 7

لپ‌تاپ ایسر سوئیفت ۷ یکی از زیباترین و نازک‌ترین لپ‌تاپ‌های دنیا است. این لپ‌تاپ محصولی که از شرکت ایسر است تنها ۹۰۰ گرم وزن دارد؛ این در حالی است که لپ‌تاپ‌های دیگر حداقل ۱۵۰۰ گرم وزن دارند. این لپ‌تاپ زیبا در سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه شد و توجه زیادی را به خود جلب کرد. از نقاط قوت این لپ‌تاپ علاوه بر نازکی و طراحی منحصر به‌ فرد، نمایشگر ۱۴ اینچی و سنسور اسکنر اثر انگشتی آن است. این لپ‌تاپ نقاط ضعفی نیز دارد، سیستم صوتی ایسر swift 7 چندان قوی نیست. در کنار همه این نقاط ضعف و قوت این لپ‌تاپ نیز مانند سایر لپ‌تاپ‌ها ممکن است دچار اشکالات و خرابی‌هایی شود. تعمیرات لپ تاپ ایسر swift 7 کاری تخصصی است و بهتر است در نمایندگی‌های مجاز و توسط تعمیرکاران حرفه‌ای انجام شود.

تعمیرات موبایل سامسونگ A70
| 0

تعمیرات موبایل سامسونگ A70

گوشی سامسونگ A70 یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های سری آ سامسونگ است. این گوشی بعد از ورود به بازار توانست رضایت خاطر مشتریان خود را جلب کند. سامسونگ A70 از کیفیت بالای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برخوردار است؛ اما در برخی از مواقع با مشکلات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری مواجه می‌شود. برای تعمیرات موبایل سامسونگ A70 بهتر است به نمایندگی‌های معتبر و تعمیرکاران حرفه‌ای مراجعه شود.

تعمیرات لپ ‌تاپ ایسوس Chromebook Flip
| 0

تعمیرات لپ ‌تاپ ایسوس Chromebook Flip

کروم بوک فلیپ ایسوس یکی از لپ تاپ‌های پرطرفدار ایسوس است. تعمیرات لپ ‌تاپ ایسوس Chromebook Flip در شرکت دلتوس انجام می شود. این لپ تاپ از نظر فنی و ویژگی‌های سخت‌افزاری یکی از بهترین محصولات این شرکت است. لپ تاپ‌های ایسوس از نظر سخت‌افزاری از کیفیت بالایی برخوردار هستند. استفاده درست و اصولی از آن باعث می‌شود بتوان سالیان سال به‌خوبی از آن استفاده کرد.

تعمیرات موبایل سامسونگ A30
| 0

تعمیرات موبایل سامسونگ A30

موبایل A30 یکی از موبایل های محبوب و پرطرفدار و از محصولات شرکت سامسونگ است. این موبایل در سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه شد و توانست رضایت کاربران را جلب کند. با این حال تعمیرات موبایل سامسونگ A30 اجتناب ناپذیر است. یکی از ویژگی‌های این موبایل صفحه ‌نمایش ۶٫۴ اینچی با رزولوشن FullHD است که تصاویر بسیار باکیفیتی را به کاربر ارائه می‌دهد. سامسونگ A30 یک رم ۴ گیگابایتی دارد که باعث شده است سرعت این موبایل به میزان قابل قبولی بالا باشد.

تعمیرات موبایل آیفون 7 پلاس
| 0

تعمیرات موبایل آیفون 7 پلاس

برای تعمیرات موبایل آیفون 7 پلاس باید به کجا مراجعه کرد؟ اصلا آیا تعمیر موبایل آیفون 7 پلاس امکان‌پذیر است؟ یا حتی امکان تعمیرات موبایل در محل وجود دارد؟ آیفون 7 پلاس (iPhone 7 Plus) محصول شرکت اپل در سال ۲۰۱۶ به بازار عرضه شده است. این گوشی موبایل مانند دیگر محصولات شرکت اپل ویژگی‌های به‌روز شده‌ای دارد.

آموزش استفاده از گیفت کارت اپل
| 0

آموزش استفاده از گیفت کارت اپل

آیا شما هم از کاربران محصولات شرکت اپل و مخصوصا گوشی های آیفون هستید؟ پس حتما با گیفت کارت های اپل آشنا هستید. کارت هایی که هم می توان برای استفاده ی شخصی آن ها را تهیه کرد و هم به دیگران هدیه داد تا از امتیازات آن برای خرید برنامه یا لوازم جانبی استفاده کنند. حالا دیگر نوبت به آموزش استفاده از گیفت کارت اپل رسیده است.

تعمیرات موبایل آیفون 6
| 0

تعمیرات موبایل آیفون 6

با این که آیفون 6 دیگر یکی از گوشی های نسبتا قدیمی اپل محسوب می شود اما هنوز هم هستند کاربرانی که علاقه مند به استفاده از این گوشی باشند. آیفون 6، آغازگر تحول طراحی محصولات اپل و گوشی های آیفون است و گوشی های امروزی، هنوز هم تا حدودی از این گوشی الهام گرفته شده است. البته با این که سری 6 گوشی های آیفون، شایستگی های منحصر به فردی در زمان خود داشت اما نارسایی هایی در این گوشی، باعث تعمیرات موبایل آیفون 6 می شود.