0
خبرخوان

نوشته های بلاگ "2024" از "خرداد"

تعمیرات موبایل آیفون xs max
| 0

تعمیرات موبایل آیفون xs max

تعمیرات موبایل آیفون xs max همیشه یکی از دغدغه‌های اصلی و اساسی صاحبان این گوشی هوشمند است. برای تعمیرات این موبایل لازم است از متخصصان حرفه‌ای و مجرب در این زمینه کمک گرفت. موبایل آیفون xs max یک نسخه بزرگ از آیفون XS بوده که دارای صفحه نمایش بزرگتر 6.5 اینچی OLED و عمر باتری بیشتر است. همچنین این موبایل دارای چیپست ۷ نانومتری A12 Bionic با قدرت بیشتر و کارایی بیشتر نسبت به A11 است. دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی جدید این موبایل دارای سنسور و پیکسل‌های بزرگتر برای وضوح تصویر بیشتر است. در حالی که نرم افزار پیشرفته و یک پردازنده سیگنال جدید، عکس های HDR و پرتره بهتر را با مقدار قابل تنظیم امکان‎پذیر می کند.

تعمیرات لپ تاپ دل precision
| 0

تعمیرات لپ تاپ دل precision

تعمیرات لپ تاپ دل precision یکی از موارد تخصصی است که باید به تعمیرکاران مجرب در این زمینه سپرده شود. اگر لپ تاپ دل precision شما دچار اختلال شده حتما به این نکته توجه کنید. مجموعه فعلی لپ تاپ دل precision نازک‌ترین، سبک‌ترین و بهترین خط تولید شرکت دل است. در تولید لپ تاپ دل precision از مواد درجه یک، طرح های منحصر به فرد و نمایشگرهای درخشان استفاده شده است. همچنین لپ تاپ دل precision عملکرد قدرتمندی را با پردازنده‏ ها و گرافیک ‎های حرفه ‎ای، حافظه عظیم و گزینه ‎های ذخیره‌سازی گسترده ارائه می‌دهد.

تعمیرات موبایل شیائومی POCO X3 Pro
| 0

تعمیرات موبایل شیائومی POCO X3 Pro

موبایل شیائومی POCO X3 Pro در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین برندهای گوشی‌ هوشمند در بازار موبایل است. این گوشی به دلیل داشتن ویژگی‌های ساختاری و بودجه‌ای، یک گوشی پرطرفدار از نظر مخاطبین، به‌شمار می‌رود. همچنین این موبایل یک گزینه عالی برای گیمرهای مشتاق گوشی‌های هوشمند و علاقه‌مندان به بازی است. نکته قابل توجه در رابطه با موبایل شیائومی POCO X3 Pro این است که با بودجه بسیار کم، عملکرد عالی را به ارمغان می‌آورد. از این رو ممکن است شما هم یکی از افرادی باشید که این موبایل را خریده و مدت‌هاست که از آن استفاده می‌کنید. ممکن است بارها با مشکلاتی در این گوشی مواجه شده باشید که نیاز به تعمیر داشته باشد. مسئله ای که باید به آن توجه کنید این است که، تعمیرات موبایل شیائومی POCO X3 Pro نیاز به تخصص و استفاده از مهارت تکنسین‌های حرفه‌ای دارد.

تعمیرات لپ تاپ ایسوس Tuf
| 0

تعمیرات لپ تاپ ایسوس Tuf

لپ تاپ ایسوس Tuf، یک لپ‌تاپ بازی مقرون‌ به‌ صرفه است که می‌تواند تعادل مناسبی بین عملکرد و ارزش را برای کاربر برقرار کند. عملکرد قوی، کیفیت ساخت عالی و انتخاب زیاد پورت‌ها، موجب به وجود آمدن سیل عظیمی از طرفداران این لپ تاپ شده است. لپ تاپ‌های ایسوس Tuf بسیار بادوام هستند. این لپ تاپ با نمایشگرهای با نرخ تازه‌سازی بالا و پردازنده‌های گرافیکی رقابتی، تجربه بازی عالی را برای مخاطبان وسیعی از گیمرها ارائه می‌کند. با این حال این لپ تاپ ممکن است دچار مشکلاتی نیز شود که نیاز به تعمیر خواهند داشت. تعمیرات لپ تاپ ایسوس Tuf کاری تخصصی است و نیاز به رفع مشکلات توسط یک تعمیرکار مجرب وجود دارد.

تعمیرات موبایل سامسونگ اس 21 اولترا
| 0

تعمیرات موبایل سامسونگ اس 21 اولترا

اگر بخواهیم تلفن همراهی با کیفیت در بازار معرفی کنیم، قطعا بهترین انتخابمان، گوشی سامسونگ اس 21 اولترا است. این موبایل به عنوان برگ برنده ی سامسونگ، در سال 2021 به بازار عرضه شد و خریداران بسیاری را از خرید گوشی های رقیب به نفع خود منصرف کرد. اما با وجود تمام شایستگی های این تلفن همراه، باید بگوییم که حتی آن هم به تعمیرات نیاز پیدا می کند. بله! اگر کاربر این موبایل هستید؛ به زودی برای تعمیرات موبایل سامسونگ اس 21 اولترا راهی مراکز تعمیراتی همچون دلتوس خواهید شد.

تعمیر لپ تاپ ایسوس ROG
| 0

تعمیر لپ تاپ ایسوس ROG

لپ تاپ‌ های ایسوس ROG، لپ‌تاپ‌ های مخصوص بازی هستند که توسط ایسوس به عنوان یک شرکت چند ملیتی تایوانی که تولید‌کننده لپ تاپ، سخت‌افزار، تلفن و قطعات الکترونیکی هستند، تولید می‌شوند. ROG، برندی است که ایسوس از سال 2006 برای دسته‌بندی سخت‌افزار رایانه، رایانه‌های شخصی و لوازم جانبی در جهت بازی‌های رایانه‌ای استفاده می‌کند. در برخی موارد ممکن است با مشکلاتی در این لپ تاپ مواجه شوید که نیازمند تعمیرات تخصصی است. تعمیر لپ تاپ ایسوس ROG می‌تواند شامل تعمیر یا تعویض قطعات مختلفی مانند سی پی یو، مادربورد، باتری و قطعات دیگر باشد که لازم است به دست متخصصان حرفه ای در این زمینه سپرده شود.

تعمیرات موبایل شیائومی Redmi Note 8
| 0

تعمیرات موبایل شیائومی Redmi Note 8

موبایل ردمی نوت ۸ شیائومی (xiaomi redmi note 8) یکی از محصولات این شرکت چینی است. این گوشی میان رده به‌ خوبی توانسته است با رقبای خود از شرکت‌های سامسونگ، هواوی و موتورولا رقابت داشته باشد. ردمی نوت ۸ از نظر عملکرد رضایت کاربران را جلب کرده است و از نظر قیمت نسبت به دیگر گوشی هم رده خود پایین‌تر است. تعمیرات موبایل شیائومی Redmi Note 8 در شرکت دلتوس با استفاده از تجهیزات به‌روز و تکنسین‌های ماهر ارائه می‌شود.

تعمیرات سرفیس پرو ۷ پلاس
| 0

تعمیرات سرفیس پرو ۷ پلاس

کامپیوترهای سرفیس ترکیبی از لپ‌ تاپ و تبلت بوده و بی‌شک یکی از سبک‌ترین و قدرتمندترین کامپیوترهای موجود در بازار هست. این دستگاه کارکرد لپ‌ تاپ و تبلت را به‌ صورت ترکیبی ارائه می‌کند و تعمیر آن‌ها کاری تخصصی و حرفه‌ای است. سرفیس پرو ۷ جدیدترین تبلت شرکت مایکروسافت است که تغییرات زیادی نسبت به نسخه قبلی خود دارد. تبلتی مدرن با ویژگی‌های سخت‌افزاری پیشرفته که می‌تواند پاسخگوی نیاز سازمان‌ها و ادارات باشد. تعمیرات سرفیس پرو ۷ پلاس در شرکت دلتوس به مشتریان ارائه می‌شود.

تعمیرات موبایل آیفون X
| 0

تعمیرات موبایل آیفون X

آیفون ایکس (iPhone X) یکی از محصولات شرکت اپل است که در سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه شده است. تلفظ ایکس در این موبایل به معنای تن یا ۱۰ است اما در بازار ایران به نام آیفون ایکس شناخته می‌شود. این گوشی هوشمند مانند دیگر محصولات شرکت اپل با استقبال خوبی در بازار مواجه شد. شرکت دلتوس با داشتن تجهیزات به‌ روز و مدرن و تعمیرکاران ماهر تعمیرات موبایل آیفون X را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

تعمیرات لپ ‌تاپ HP Pavilion
| 0

تعمیرات لپ ‌تاپ HP Pavilion

شرکت HP یکی از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین تولیدکنندگان لپ تاپ در جهان است. یکی از سری‌های معروف و اقتصادی این شرکت سری پاویلیون (Pavilion) است که برای استفاده دانشجویان و دانش آموزان مناسب است. لپ تاپ HP Pavilion وزن پایین و قدرت نرم‌افزاری بالایی داشته و توانسته است با ظاهر مدرن خود، رضایت کاربران را جلب نماید. تعمیرات لپ ‌تاپ HP Pavilion در شرکت دلتوس به مشتریان ارائه می‌شود.

تعمیرات موبایل شیائومی نوت ۱۰
| 0

تعمیرات موبایل شیائومی نوت ۱۰

موبایل شیائومی (xiaomi) یک گوشی هوشمند چینی است که مشتریان و طرفداران زیادی دارد. تعمیرات موبایل شیائومی نوت ۱۰ در ایران به راحتی انجام میشود. موبایل شیائومی نوت ۱۰ (Redmi Note 10) یکی از مدل‌های این برند چینی است که علاوه بر قیمت مناسب، کارایی خوبی دارد. قطعات این گوشی در صورت خرابی نسبت به گوشی‌های دیگر قیمت پایین‌تری دارند.

تعمیرات آی مک ۲۱ اینچ ۲۰۱۵
| 0

تعمیرات آی مک ۲۱ اینچ ۲۰۱۵

آی مک کامپیوتر بدون کیس شرکت اپل و از خانواده دستگاه‌های All in one محسوب می‌شود. این دستگاه از معدود دستگاهی آل این وان است که قدرت پردازش بالایی داشته و بسیاری از طراحان، گرافیست‌ها، تدوین گران، مهندسان نقشه‌کشی و ... از این دستگاه برای کارهای حرفه‌ای خود استفاده می‌کنند. آی مک ۲۱ اینچ یکی از مدل‌های این دستگاه است که در سال ۲۰۱۵ به بازار عرضه شده است. تعمیرات آی مک ۲۱ اینچ ۲۰۱۵ در شرکت دلتوس با استفاده از تجهیزات مناسب و تعمیرکاران مجرب به مشتریان ارائه می‌شود.