0
خبرخوان

نوشته های بلاگ "2024" از "خرداد"

هر آن چه که باید درباره ی گوشی آیفون 14 پرو بدانید
| 0

هر آن چه که باید درباره ی گوشی آیفون 14 پرو بدانید

آیفون 14 پرو یکی از پرطرفدارترین گوشی های معرفی شده در میان هر 4 گوشی جدید سری 14 است. این گوشی که اتفاقا وجه تشابه های بسیار زیادی با آیفون 14 پرومکس دارد، از پاییز در بازارهای جهانی عرضه می شود. پیش بینی می شود که مدل پرو گوشی آیفون 14، یکی از قدرتمندترین پرچمداران تلفن های هوشمند و محصولات شرکت اپل باشد.

آموزش استفاده از کنترل سنتر آیفون
| 0

آموزش استفاده از کنترل سنتر آیفون

کنترل سنتر آیفون یکی از بخش های مهم در گوشی های آیفون می باشد. به همین دلیل تصمیم گرفتیم آموزش استفاده از کنترل سنتر آیفون را در این مقاله به شما بگوییم.

حذف آیکلود
| 0

حذف آیکلود

کسانی که از گوشی های آیفون به عنوان تلفن همراه خود استفاده می کنند؛ با اصطلاح آیکلود کاملا آشنایی دارند. آیکلود در واقع یک فضای اختصاصی برای ذخیره اطلاعات کاربران است که تنها مشترکین اپل می توانند از آن استفاده کنند. البته به جز دارندگان گوشی های آیفون، دیگران هم می توانند از آن بهره مند شوند. کسانی که از ساعت هوشمند اپل استفاده می کنند نیز از فضای محدود اما مخصوص آیلکود می توانند استفاده کنند. حالا شما به ما بگویید که آیا تا به حال چیزی درباره ی حذف آیکلود شنیده اید؟

دفترچه راهنمای لپ تاپ hp
| 0

دفترچه راهنمای لپ تاپ hp

برند hp یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان لپ تاپ، در جهان است. این برند محبوب انواع مختلفی از لپ تاپ با کاربردها و رنج قیمت های بسیار متنوع دارد. لپ تاپ های برند hp یکی از با کیفیت ترین و مقاوم ترین لپ تاپ های بازار امروز است. می توان مدت زمان خیلی طولانی از این لپ تاپ‌ها استفاده کرد. اما به دلیل تنوع بالای محصولات hp بهتر است که قبل از خرید محصول، با توجه به نیازمان، انواع لپ‌تاپ ها را بررسی کنیم. دفترچه راهنمای لپ تاپ hp را بخوانید و بعد با توجه به بودجه مورد نظر و انتظاراتتان از لپ تاپ، محصول مورد نظر خود را پیدا کنید.

تعمیر مودم
| 0

تعمیر مودم

این روزها در خانه ی بیشتر ما، حداقل یک دستگاه مودم پیدا می شود. البته تعجبی هم ندارد به هر حال زندگی ما با تکنولوژی گره خورده و این وسیله دیگر جزئی لاینفک از ما محسوب می شود. اما این دستگاه نیز مانند دیگر وسیله های الکترونیکی، گاهی خراب می شود و به هر حال ما خواه ناخواه، به تعمیر مودم نیاز پیدا خواهیم کرد.

آموزش ساخت جیمیل
| 0

آموزش ساخت جیمیل

شما هم به دنبال ساخت اکانت جیمیل هستید اما نمی‌دانید که چگونه باید این کار را انجام دهید؟ می توانید با آموزش ساخت جیمیل در این مقاله و در کمتر از چند دقیقه اکانت جیمیل خود را داشته باشید.

لیست سرویس های گوگل
| 0

لیست سرویس های گوگل

قطعا همه ما تا به حال از سرویس های گوگل استفاده کردیم. اما لیست سرویس های گوگل خیلی گسترده‌ است. افراد زیادی روزانه از سرویس های مختلف در گوگل استفاده می‌‌کنند و کسب و کار خیلی از آن‌ها به شدت به گوگل وابسته است. اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی باشید که درآمد و شغل خود را از طریق سرویس‌های مختلف گوگل مدیریت می‌کنید و یا بخش‌های دیگری از زندگی یا اوقات فراغت خود را به کمک آن‌ها سپری می‌کنید قطعا به اهمیت این سرویس‌ها واقف هستید.

تلسکوپ جیمز وب
| 0

تلسکوپ جیمز وب

در حال حاضر بحث تلسکوپ جیمز وب در بین تمامی افراد بسیار داغ است. تصویری که توسط این تلسکوپ گرفته‌شده در فضای مجازی و تمامی شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است. از این رو افراد در رابطه با این تلسکوپ بسیار کنجکاو هستند. فرستادن هر چیزی به فضا کار بسیار مشکلی است و این سختی برای تلسکوپ ها دو برابر می شود.

تعمیرات موبایل آیفون 12 پرو
| 0

تعمیرات موبایل آیفون 12 پرو

تعمیرات موبایل آیفون 12 پرو یکی از مسائل پر چالش برای دارندگان این موبایل به شمار می‌رود. هیچ گوشی هوشمندی کامل نیست و همه آنها مجموعه‌ای از مشکلات خاص خود را دارند. از آنجایی که اپل هر ماه میلیون‌ها آیفون را در سراسر جهان می‌فروشد، این مشکلات بیش از پیش تشدید می‌شوند.

تعمیرات آیپد ایر ۲
| 0

تعمیرات آیپد ایر ۲

تعمیرات آیپد ایر ۲ یکی از موارد نگران‌کننده برای صاحبان این آیپد است. آیپد ایر ۲ نیز با تمام کارایی‌های منحصر به فرد خود ممکن است دچار چالش هایی شود که نیاز به تعمیر دارند. تعمیرات آیپد ایر ۲ بسیار حساس است و نیاز به مهارت تعمیرکاران حرفه‌ای دارد.

تعمیرات موبایل آیفون 8 پلاس
| 0

تعمیرات موبایل آیفون 8 پلاس

تعمیرات موبایل آیفون 8 پلاس متعدد است و ممکن است قسمت های مختلفی از گوشی آسیب ببیند و نیاز به تعمیر داشته باشد. حتی گران ترین گوشی ها هم دچار خرابی می شوند و نیاز به تعمیر دارند.

تعمیرات لپ تاپ لنوو Legion
| 0

تعمیرات لپ تاپ لنوو Legion

تعمیرات لپ تاپ لنوو Legion یکی از دغدغه های اصلی و مهم صاحبان این لپ تاپ است. از این رو در این مطلب سعی کرده‌ایم به طور کامل به تشریح توضیحاتی در این زمینه بپردازیم. لپ تاپ لنوو Legion یک لپ‌تاپ بسیار توانا هم برای بازی و هم به عنوان یک رایانه سریع برای کارهای روزمره است.