0
خبرخوان

نوشته های بلاگ "2024" از "خرداد"

چگونه گوشی را به کنترل تبدیل کنیم؟
| 0

چگونه گوشی را به کنترل تبدیل کنیم؟

تا حالا براتون پیش آمده که کنترل تلویزیون را گم کرده باشید؟ یا باتری آن تمام شده باشد و زمان مناسبی برای خرید نباشد؟ و یا دچار ایرادی شده باشد و کار نکند؟ حالا تصور کنید منتظر شروع برنامه فوتبال یا برنامه محبوب خود هستید ولی کنترل تلویزیون به هر دلیلی در دسترس نسیت، در این شرایط چاره چیست؟ آیا می توان وسیله دیگری داشته باشیم که جایگزین کنترل باشد و کارمان را راه بیندازد؟ برنامه های زیادی در دنیای اندرویدی وجود دارند که شما می توانید از آنها استفاده کنید و گوشی خود را به یک کنترل تبدیل نمایید. یکی از برنامه های محبوب برنامه Smart IR Remote می باشد.

گوشی ضد آب یا مقاوم در برابر آب؟!
| 0

گوشی ضد آب یا مقاوم در برابر آب؟!

براساس تستهای انجام شده توسط کمیته بین المللی الکترونیک International Elector Technical Commission (IEC) در محیط آزمایشگاهی برای محصولات مختلف نشانی اعطا میگردد که میزان مقاومت به گرد و غبار و آب را نشان میدهد. برای نمایش این توانمندی از رتبه IP به همراه کدهای عدد و حروف استفاده میشود. بیشترین و رایج ترین کد مورد استفاده برای دستگاه های مصرف کننده ها  IP67,IP68 میباشد.

چگونه از صفحه آیفون فیلم بگیریم؟
| 0

چگونه از صفحه آیفون فیلم بگیریم؟

همانطور که میدانید شرکت اپل در نسخه جدید خود با نام iOS 11 قابلیت فیلم برداری از صفحه آیفون را اضافه کرده است. جهت فعال کردن قابلیت ضبط ویدیو از صفحه نمایش در iOS 11 مراحل زیر را دنبال کنید:

درصورت فراموشی رمز عبور آیفون چه کنیم؟
| 0

درصورت فراموشی رمز عبور آیفون چه کنیم؟

برای جلوگیری از دسترسی افراد غیر مجاز به تلفن همراه استفاده از رمز عبور یک گزینه امنیتی بسیار خوبی بشمار می آید بطوری که اگر خود شما هم رمز عبورتان را فراموش کنید دیگر امکان استفاده از آیفون را نخواهید داشت و اگر به تایپ رمز عبورهای اشتباه ادامه دهید، تلفن تا زمان اتصال به نرم افزار آی تیونز غیرفعال خواهد شد و در صورتی که قبلا تنظیمات آن را دستکاری کرده باشید، ممکن است اقدام به حذف تمام داده هایتان کند.

iOS 16 و قابلیت های آن
| 0

iOS 16 و قابلیت های آن

iOS 16 پس از مدت ها انتظار، معرفی شد. آی او اس 16 از آن دسته غافلگیری های شرکت اپل است که با انتشارش به نظر می رسد که حالا حالا ها کاربران درگیرودار شگفتی کشف هایی جدید از آن باشند. این به روز رسانی که برای آیفون 8 و آیفون se 2 به بعد قابل نصب است، بسیاری از سازوکارهای گوشی های آیفون را تغییر داده است. iOS 16 مدت اندکی پس از رویداد far out و معرفی آیفون های سری 14 و دیگر محصولات به روز شده ی شرکت اپل در دسترس قرار گرفت. اگر یکی از کاربران گوشی های آیفون هستید و دوست دارید تا درباره ی تغییراتی که با با نصب نسخه ی جدید آی او اس روی گوشی شما ظاهر خواهد شد، بدانید؛ با ما همراه باشید. قرار است تا در ادامه ی این مطلب از مجله ی دلتوس درباره ی قابلیت های iOS سری 16 برایتان بگوییم.

اپل واچ SE 2، ساعتی مناسب برای تمامی بودجه ها
| 0

اپل واچ SE 2، ساعتی مناسب برای تمامی بودجه ها

اپل واچ SE 2 یکی از محصولات اصطلاحا اکونومی اپل است که با این که قیمت کمی دارد اما، ویژگی هایش قابل توجه است. با این که تمامی قابلیت های یک ساعت طراز اول و خوب یک جا جمع شده اما همانطور که گفتیم، محصولی ارزان از شرکت اپل است. همانطور که از اسم این محصول بر می آید، اپل واچ اس ای 2، دومین محصول این نسل از ساعت های اپل است. سری اپل واچ SE، سال پیش به بازار آمد. ساعت هوشمند یکی از ویجت های نسبتا ضروری این روزها محسوب می شود و خوب است که از آن استفاده کنیم. اگر شما هم با ما هم نظر هستید، در ادامه ی این مطلب از مجله ی دلتوس با ما همراه باشید. ما قصد داریم تا درباره ی این ساعت، ویژگی های آن و قیمتش برای شما بگوییم.

اپل واچ سری 8، ساعتی متفاوت اما کاربردی تر از نسل قبل
| 0

اپل واچ سری 8، ساعتی متفاوت اما کاربردی تر از نسل قبل

یکی از دیگر محصولاتی که در رویداد Far Out معرفی شد، اپل واچ سری 8 است. که در این مطلب به بررسی اپل واچ سری 8 می پردازیم. اپل واچ یکی از اکسسوری های محبوب کاربران اپل و گوشی های آیفون است که اتفاقا طرفداران بسیار زیادی دارد. محبوبیت این محصول با دیگر ساخته های شرکت اپل در هم گره خورده است. تقریبا هر مقدار که منتظر سری جدید آیفون بودند؛ انتظار ساعت های جدید را هم می کشیدند. تا به این جای کار و طبق نظر کاربران، ساعت جدید هم زیبا است و هم قابلیت های چشم گیری دارد. می خواهیم در ادامه به بررسی سری 8 اپل واچ، ویژگی های آن، اخبار و حواشی و البته قیمت و زمان عرضه ی آن بپردازیم.

اپل واچ اولترا، ساعتی مخصوص ورزشکاران
| 0

اپل واچ اولترا، ساعتی مخصوص ورزشکاران

اپل واچ اولترا یکی از جدیدترین محصولات اپل است که در رویداد Far Out معرفی شد. این ساعت در یک کلام، خاص است. قرار است تا جامعه ی خاصی از کاربران را تحت پوشش خدمات خود قرار دهد و عملکردی هدفمند داشته باشد. این ساعت مناسب ورزشکاران و کسانی است که فعالیت بدنی بسیار بالایی دارند. برای همین، بدنه ای مستحکم دارد و نسبت به شرایط مختلف، مقاوم است. از شما دعوت می کنیم تا در ادامه با ما همراه باشید تا به اتفاق یکدیگر، درباره ی اپل واچ اولترا بیشتر بدانیم. درباره ی قیمت آن با هم گپ و گفتی در مجله ی دلتوس داشته باشیم و اخبار و حواشی آن را مورد بحث و بررسی قرار دهیم.

ایرپاد پرو 2، نویز کمتر و مکالمه ی بهتر
| 0

ایرپاد پرو 2، نویز کمتر و مکالمه ی بهتر

ایرپاد پرو 2 به عنوان تنها محصول در دسته ی هدفون ها در رویداد فار اوت شرکت اپل معرفی شد. این هدفون نسبت به قبل بسیار پیشرفت کرده و از آن به عنوان محصولی بهبود یافته یاد می شود. کاربران این هدفون دیگر باید با نویز تماس خداحافظی کنند و در عوض، باید به مکالماتی با کیفیت تر روی خوش نشان دهند. در ادامه ی این مطلب از مجله ی دلتوس با ما همراه باشید زیرا قرار است تا در ادامه به بررسی هدفون ایرپاد پرو سری 2 بپردازیم. در این مطلب به قیمت و تاریخ عرضه ی این محصول نیز اشاره خواهیم کرد و همه چیز را درباره آن خواهیم گفت.

همه چیز درباره ی آیفون 14
| 0

همه چیز درباره ی آیفون 14

آیفون 14 معرفی شد. خبری خوش که کاربران و طرفداران دو آتشه ی اپل را در تکاپوی تهیه ی محصولات جدید انداخته است! شرکت اپل در جدیدترین رویداد سالانه ی معرفی محصولات خود، سری 14 گوشی های آیفون را معرفی کرد. ارائه ای که نقدها و نظرات مختلفی را با خود به همراه داشته است. عده ای معتقد هستند که سری گوشی های آیفون 14 با گوشی های سری 13 فرقی ندارند. برخی هم موشکافانه تر مشخات فنی و ظاهری این گوشی ها را مورد بررسی و نقد قرار داده اند.

همه چیز درباره ی آیفون 14 پلاس، محصول جدید اپل
| 0

همه چیز درباره ی آیفون 14 پلاس، محصول جدید اپل

یکی از گوشی های دیگری که در رویداد Far Out اپل معرفی شده، گوشی آیفون 14 پلاس است. این گوشی تفاوت خاصی با تلفن های نسخه سری 13 ندارد و ویژگی هایی کاملا مشابه با مدل استاندارد آیفون 14 دارد. اما تفاوت این مدل در این است که ترکیبی از بهترین ویژگی گوشی های سری قبلی در مدل مینی است. در واقع آیفون مدل مینی را حذف کرده و به جای آن، آیفون پلاس را در سری 14 عرضه کرده است. تا زمانی که این گوشی ها به صورت رسمی عرضه نشوند؛ نقد و معرفی کاملی نمی توان برای آن ها در نظر گرفت. با این حال در ادامه درباره ی آیفون 14 پلاس، ویژگی ها، تفاوت ها، قیمت آن و اخبار حواشی آن در این مطلب از مجله ی دلتوس برایتان خواهیم گفت؛ با ما همراه باشید.

با گوشی آیفون 14 پرو مکس آشنا شوید
| 0

با گوشی آیفون 14 پرو مکس آشنا شوید

یکی از پرطرفدارترین گوشی های معرفی شده در رویداد Far Out شرکت اپل، رونمایی از آیفون 14 پرو مکس بود. هر سال سری های پرو مکس، کامل ترین امکانات را در بین سری های معرفی شده دارند. پر زرق و برق تر هستند و بالطبع، قیمتی گران تر از دیگر گوشی ها نیز دارند. کاربران بسیاری منتظر عرضه ی این مدل آیفون به بازارهای جهانی هستند و برای همین اخبار و حواشی درباره ی آن زیاد است. با ما همراه باشید زیرا در این مطلب از مجله ی دلتوس قصد داریم تا به طور کامل با مشخصات فنی، تاریخ عرضه و قیمت آیفون ۱۴ پرو مکس برایتان بگوییم.