0
خبرخوان

نوشته های بلاگ "2024" از "خرداد"

فعالسازی زیرنویس برای فیلم در ios
| 0

فعالسازی زیرنویس برای فیلم در ios

شاید برای شما هم این اتفاق زیاد افتاده باشد که بخواهید ویدیویی را در آيفون و یا آیپدتان مشاهده کنید ؛ اما زیرنویس آن دچار مشکل باشد. این مشکل میتواند عدم ظاهر شدن زیرنویس بر روی فیلم باشد و یا اینکه حروف و کلمه را به شکل عجیبی نمایش دهد . 

غیر فعال کردن پین کد سیم کارت
| 0

غیر فعال کردن پین کد سیم کارت

همانطور که می دانید اکثر سیم کارت های تلفن همراه دارای پین کد ( PIN Code ) می باشند. در صورتی که شما سیم کارت خود را درون گوشی وارد کرده و گوشی خود را روشن کنید دستگاه قبل از راه اندازی سیم کارت و گوشی، از شما درخواست PIN می کند. حال در صورتی که از PIN کد گوشی خود راضی نیستید و یا اینکه PIN آن را فراموش می کنید، پیشنهاد می کنیم با مشاهده ی این مطلب نحوه ی غیر فعال کردن قابلیت PIN Code گوشی یا تغییر PIN Code را فرا گیرید.

کاهش مصرفی اینترنت سیم کارت
| 0

کاهش مصرفی اینترنت سیم کارت

با فعال شدن اینترنت پرسرعت شرکت های ارائه دهنده سیمکارت در ایران،استفاده از اینترنت همراه در بین مردم زیاد شده است.شرکت ها بسته های حجمی مختلف با هزینه های سنگین را برای مشتریان خود قرار داده اند.حال اگر شما می خواهید در حجم بسته های خود صرفه جویی کنید این آموزش را مطالعه بفرمایید.

کاهش مصرف باتری گوشی در iOS
| 0

کاهش مصرف باتری گوشی در iOS

یکی از اصلی‌ترین مشکلات کاربران پس از نصب به‌روزرسانی iOS، خالی شدن سریع شارژ باتری گوشی یا آی‌پد آن‌ها است. مشکلی که بارها و بارها توسط کاربران، در وب‌سایت‌ها و انجمن‌های مختلف مطرح شده است. iOS 10 به‌طور ویژه برای آیفونِ سریع‌تر و قدرتمندتر اپل یعنی آیفون 7 طراحی شده و با توجه به قابلیت‌های جدید، طبیعی است که مصرف باتری گوشی را به ویژه روی نسخه‌های قدیمی‌تر آیفون و آی‌پد، تا حدودی افزایش می‌دهد. با وجود این، همچنان راهکارهایی وجود دارند که در مدیریت بهتر مصرف باتری به شما کمک خواهند کرد.

راه حل های ساده برای آزاد کردن حافظه آیفون
| 0

راه حل های ساده برای آزاد کردن حافظه آیفون

ابتدا باید بدانید که چه چیز حافظه هوشمند شما را اشغال کرده و به چه میزان. این کار برای این ضروری است که شاید حافظه گوشی با موارد غیر ضروری اشغال شده باشد.

انتقال مخاطبین از آیفون به اندروید
| 0

انتقال مخاطبین از آیفون به اندروید

ایجاد یک حساب کاربری گوگل است که از طریق سایت گوگل و انتخاب گزینه create account امکان پذیر خواهد بود، پس از ایجاد اکانت، به قسمت تنظیمات آیفون رفته و گزینه های Mail ،Contacts و Calendars را انتخاب کنید، پس از ورود به این بخش بر روی add کلیک کرده و و با انتخاب جیمیل مشخصات اکانتی که ساخته اید را وارد کنید.

گزینه Night Shift در iOS 9.3
| 0

گزینه Night Shift در iOS 9.3

یکی از ویژگی های قابل ملاحظه نسخه جدید iOS 9.3 گزینه شیفت شب (Night Shift) است. گزینه گزینه شیفت شب (Night Shift) بهبود قابل توجه ای در خواب راحتتر بعد استفاده از آیفون و یا آیپد برای کاربران خود ایجاد کرده است. اگر شما هم جزو آن دسته از کاربران اپل هستید که شب ها و هنگام خواب بعد از کار با دستگاه اپل خود دچار چشم درد میشدید، حال با iOS 9.3 حتما از گزینه Night Shift استفاده کنید.

جستجوی افراد در اینستاگرام
چگونه موسیقی های تلگرام را در آیفون ذخیره کنیم؟
| 0

چگونه موسیقی های تلگرام را در آیفون ذخیره کنیم؟

شاید شما هم جزو کسانی باشید که نمیدانید آهنگ و یا موسیقی های تلگرام خود را چگونه در آیفون ذخیره کنید. در این پست شما را با ذخیره کردن آهنگ از تلگرام در آیفون به صورت مرحله به مرحله آشنا خواهیم کرد.

برطرف شدن error 53 آیفون و آیپد
| 0

برطرف شدن error 53 آیفون و آیپد

شاید شما هم یکی از کابران اپل باشید که با تعمیر دکمه Home و یا دکمه  Touch ID آیفون و یا آیپد خود با ارور 53 برخورد کرده باشید. ارور 53 مربوط به مشکلات سنسور Touch ID است، و برای آیفون و یا آیپدهایی که سنسور یا صفحه خود را عوض کرده بودند هنگام ریستور شدن به وجود می آمد.

شَزَم Shazam
| 0

شَزَم Shazam

ویژگی های نسخه جدید تلگرام
| 0

ویژگی های نسخه جدید تلگرام

نرم افزار تلگرام یکی از بهترین نرم افزارهای اجتماعی است که این روزها برای ارسال پیام، عکس و فیلم بین کاربران استفاده میشود. دو روز پیش نسخه جدید تلگرام Telegram 3.5 ارائه شد که ویژگی های پر کاربردی به آن اضافه شده است.