0
خبرخوان

نوشته های بلاگ "2024" از "خرداد"

اجرای ریجستری آیفون
| 0

اجرای ریجستری آیفون

معاون وزیر ارتباطات با بیان اینکه مرحله عملیاتی طرح رجیستری موبایل از روز سه شنبه هفته جاری آغاز می شود به خریداران گوشی آیفون توصیه کرد که هنگام خرید، از داشتن کد فعالسازی اطمینان حاصل کنند.

رفع مشکل ریست شدن آیفون
| 0

رفع مشکل ریست شدن آیفون

به روز رسانی iOS 11.2 جهت رفع یک اشکال بزرگ است که باعث می شود برنامه هایی که از اعلان های محلی استفاده می کنند به SpringBoard انتقال پیدا کنند که این موضوع از 2 دسامبر آغاز می شود. به نظر می رسد که این اشکال چند ساعت پیش توسط شرکت کشف شد و اپل ابتدا در اواسط شب، این موضوع را در نسخه بتا iOS 11.2  به منظور به حداقل رساندن مشکلات برطرف کرد و سپس صبح امروز iOS 11.2 را برای رفع مشکل ریست شدن آیفون با مشکل تاریخ 2 دسامبر ارائه کرد.

چگونه برای فلش مموری پسورد بگذاریم
| 0

چگونه برای فلش مموری پسورد بگذاریم

همه ما می دانیم که انتقال اطلاعات امروزه با استفاده از فلش مموری ها چقدر آسان و راحت شده ولی به همان میزان گم کردن اطلاعات یا سرقت آن ها نیاز بیشتر از قبل شده. یک راه مطمئن برای انتقال اطلاعات توسط فلش ها رمز گذاری آن هاست. اینگونه حداقل با گم کردن فلش خود خیالتان بابت استفاده نامناسب از اطلاعات داخل آن راحت است. دو روش کلی برای پسورد گذاری فلش ها وجود دارد.

آموزش ساخت اکانت در Mac
| 0

آموزش ساخت اکانت در Mac

کامپیوتر یا لپ تاپ یک وسیله شخصی می باشد که هر کاربر با توجه به نیاز خود از آن استفاد می کند. برای مدیریت بهتر روی کامپیوتر و لپ تاپ شخصی داشتن اکانت های متفاوت دامنه عملکرد را بالا می برد. به اینصورت که می توان در یک اکانت کلیه برنامه ها و اطلاعات مهم را ذخیره و از اکانت دیگر برای کارهای روزانه و معمولی استفاده کرد. همچنین امنیت سیستم و حفظ اطلاعات با داشتن چندین اکانت شیوه معقولانه ایست به عنوان مثال فرض کنید دوستانتان از شما درخواست کنند تا لپ تاپ شخصی خود را برای مدتی کوتاه به آنها قرض دهید، از این رو با داشتن اکانت مهمان در رایانه خود می توانید با خیالی آسوده لپ تاپ خود را به آنان دهید و نگران از دست دادن اطلاعات خود نباشید. با ساخت اکانت جدید هر یوزر می تواند تنظیمات شخصی خود را اعمال کند که در این حالت دیگران قادر به دیدن اطلاعات یا فایل های شخصی که در اکانت شما وجود دارد، نمی باشند.

فیلمبرداری با گوشی آیفون
| 0

فیلمبرداری با گوشی آیفون

همانطور که می دانید از جمله ویدیو هایی که از زمان انتشار آیفون ۶ تا کنون ارائه شده ویدیوهای 4k می باشد که آیفونی که از iOS 9 پشتیبانی کند می تواند فیلم های 4k را ضبط کند. برای ضبط فیلم با گوشی قادر هستید که میزان فریم های فیلم را در ثانیه تنظیم کنید اما بدیهی است که هر چه فیلم با کیفیت بالاتری فیلمبرداری شود حجم بیشتری از حافظه گوشی شما را اشغال و میزان مصرف باتری را بالاتر می برد.

چگونه حافظه آیفون و آیپد را خالی کنیم؟
| 0

چگونه حافظه آیفون و آیپد را خالی کنیم؟

در بسیاری از مواقع که آیفون و یا آیپدتان را به کامپیوتر وصل و برنامه  iTunes را اجرا می کنید، ممکن است ببینید که حجم بسیار زیادی از فضای دستگاهتان توسط بخشی به نام Other اشغال شده است و نرم‌افزار iTunes به شما اجازه دستکاری و یا حذف این بخش از فضای اشغالی را نمی‌دهد. نرم‌افزار iTunes اطلاعات دستگاهتان را در چند قسمت طبقه‌بندی می‌کند؛ شامل Apps ،Music ،Movies  و… با کلیک کردن بر روی هرکدام از آن‌ها، می‌توانید دقیقا محتوای آنها را ببینید و به راحتی مدیریت کنید.

بهترین کنسول بازی کدام است؟
| 0

بهترین کنسول بازی کدام است؟

ایکس باکس وان ایکس یا پلی‌استیشن ۴ پرو؟

چگونه تیک دوم را در تلگرام حذف کنیم؟
| 0

چگونه تیک دوم را در تلگرام حذف کنیم؟

یکی از دغدغه هایی که  بسیاری از کاربران تلگرام با آن مواجه هستند اینست که چگونه امکان دارد پیامی را که در تلگرام دریافت میکنید بخوانید اما تیک دوم یا همان seen برای ارسال کننده نخورد. برای جلوگیری از ارسال تیک دوم مراحل زیر را در اپلیکیشن تلگرام خود انجام دهید:

کدام موبایل دوربین بهتری دارد؟
| 0

کدام موبایل دوربین بهتری دارد؟

عنوان بهترین دوربین در بین کل گوشی های هوشمند به کدام گوشی اختصاص پیدا کرده است؟

iPhone X و حذف دکمه Home
| 0

iPhone X و حذف دکمه Home

آیا حذف کلید Home که یار دیرینه گوشی های آیفون بوده است در iPhone X شما را دچار تردید کرده است؟

آیفون ۱۰ یا گلکسی Note 8، کدامیک بهتر است؟
| 0

آیفون ۱۰ یا گلکسی Note 8، کدامیک بهتر است؟

اگر جز آن دسته از خریدارانی هستید که علاقمند به خرید اسمارت فونی مجهز به مشخصات سخت افزاری قدرتمند وگران قمیت هستید ، بدون شک، با دو گوشی هوشمند که در نوع خود بی نظیر هستند مواجه اید: آیفون X و گلکسی Note 8.

پاسخ تماس ها بصورت خودکار با اسپیکر در آیفون
| 0

پاسخ تماس ها بصورت خودکار با اسپیکر در آیفون

از اسپیکر های آیفون به صورت پیش فرض برای تماس های ورودی استفاده کنید