0
خبرخوان

نوشته های بلاگ "2024" از "خرداد"

تراشه های هوشمند آیفون 12
| 0

تراشه های هوشمند آیفون 12

تقریبا دیگه تمامی دنیا از خبر معرفی جدیدترین گوشی های آیفون در‌کنفرانس hi speed که کمتر از یک‌ هفته ی پیش برگزار شد با خبر هستند. اپل در این کنفرانس از سری دوازدهم گوشی های مخصوص خود موسوم به اپل رونمایی کرد و آن را انقلابی در بین تلفن های هم رده ی هوشمند معرفی کرد. ویژگی های هر ۴ گوشی آیفون ۱۲، یکی از دیگری بهتر و متفاوت ترهستند اما چیپست آیفون 12 با وجود پردازشگرهای A14 Bionic در این گوشی آن را از لحاظ سخت افزاری، به عنوان حرفی جدید در دنیای تکنولوژی مطرح کرده است.

مقایسه آیفون 11 و 12
| 0

مقایسه آیفون 11 و 12

مقایسه چیپست های آیفون 11 و 12,مقایسه نمایشگرهای آیفون 11 و 12,قابلیت 5G آیفون ۱۲,به نظر شما آیفون 11 بهتر است یا آیفون 12

آیفون 12
| 0

آیفون 12

پس از مدت ها انتظار، بالاخره شرکت اپل اقدام به معرفی جدیدترین و البته جنجالی ترین محصول سال خود یعنی گوشی آیفون 12 کرد. ولی باید بگوییم که این بار بر عکس همیشه این کمپانی، برای معرفی دیگر گوشی های خودصبر نکرده و هر 4 تلفن همراه سری 12 خود را به صورت یکجا در رویداد hi speed معرفی نمود!

تعمیرات صفحه نمایش مک بوک
| 0

تعمیرات صفحه نمایش مک بوک

آیا خرابی صفحه نمایش مک بوک، قابل تعمیر است؟

تعمیرات موبایل در محل
| 0

تعمیرات موبایل در محل

موبایل شما نیاز به تعمیر دارد؟ برای تعمیرات موبایل در محل درنگ نکنید و درخواست خود را به بهترین تعمیرگاه موبایل یعنی دلتوس ارائه دهید.

لاک شدن آیکلود
| 0

لاک شدن آیکلود

بر اساس سیاست اپل، این شرکت برای کاربرانی که خرید محصولات این کمپانی‌ را به دیگری ترجیح می دهند، مزایای ویژه ای در نظر گرفته شده است که با استفاده از آن ها، در کل کاربری متفاوت تری را نسبت به کاربران دیگر محصولات تجربه خواهند کرد. سرویس ICLOUD یکی از همین مزایایی است که اپل برای کاربران گوشی های آیفون 5 به بالا در نظر گرفته است. اما با این حال، یکی از مشکلات مشترک اکثر کسانی که گوشی های آیفون، آیپد و سایر محصولات شرکت اپل را دارند، لاک شدن آیکلود آن ها است‌.

خرابی های گوشی A50 سامسونگ
| 0

خرابی های گوشی A50 سامسونگ

 یکی از گوشی های تلفن همراه بسیار محبوبی که هم اکنون در بازار جهانی فروش خوبی دارد و همچنان هم مورد استقبال است، گوشی گلکسی A50 سامسونگ است. این گوشی میان رده با بهره گیری از به روزترین تکنولوژیهای روز دنیا، تجربه کاربری مناسب و البته قیمت کم، یکی از نمایندگان پیشتاز شرکت سامسونگ و گوشی های تحت سیستم عامل اندروید است. امابا وجود تمام این شایستگی ها، خرابی های گوشی A50 سامسونگ امروزه یکی از دلایل مراجعه ی کاربران مختلف برای تعمیر تلفن های همراهشان به مراکز تعمیرات موبایل است.

ارتقا هارد HDD به SSD در مک بوک
| 0

ارتقا هارد HDD به SSD در مک بوک

یکی از مزیت هایی که صاحبین دستگاه های مک بوک از آن برخوردار هستندو اتفاقا از آن به خوبی هم با خبرند این است که می توانند در صورت قدیمی شدن و یا کندی دستگاه، به راحتی به یک مرکز تخصصی تعمیرات مراجعه کرده و هارد دستگاه را مخصوصا در مدل های قدیمی‌ تر، به روز رسانی کنند تادستگاه مک بوکشان سرعتی همچون شتاب و توان دستگاه های جدیدتر را داشته باشد. البته این کار با ارتقاء هارد HDD به SSD در مک بوک صورت می پذیرد که انجام آن، تنها توسط تعمیرکاران و کارشناسان حرفه ای مک بوک،صورت می پذیرد.

iOS 14
| 0

iOS 14

4 ماه پیش بود که شرکت اپل در آخرین کنفرانس WWDC20 خود از آخرین به روز رسانی آزمایش سیستم عامل خود ios رونمایی کرد و با امکانات جدیدی که به واسطه آپدیت جدید برای کاربران خود در نظر گرفته، موجب شگفتی تمامی کاربران اپل شد. آپدیت ios 14 اپل، در کنار برخی تغییرات ظاهری، قابلیت ها و ویژگی هایی تازه را هم برای کاربران آی او اس در نظرگرفته که موجب محبوبیت بیش از پیش این سیستم عامل در نزد طرفدارانش شده است.

ارتقا رم آی مک
| 0

ارتقا رم آی مک

ارتقا رم آی مک ۲۷ اینچی بسیار ساده تر از مدل ۲۱ اینچی آن است,هزینه ی ارتقا رم آی مک در برابر هزینه ی خرید آی مک جدید بسیار کم است

مشکل خنک کنندگی فن سرفیس
| 0

مشکل خنک کنندگی فن سرفیس

سرفیس های مایکروسافت، شاید بتوانند لقب یکی از جنجالی ترین ساخته های دیجیتالی چند سال اخیر را به خود اختصاص دهند که اتفاقا یکی ازموفقیت های شرکت مایکروسافت نیز محسوب می شوند. دستگاهی با کارایی تبلت و موبایل و با ویژگی های یک pc، یک کاربر دیگر چه می خواهد؟! البته این وسیله با وجود تمام کارایی هایش، مشکلات و خرابی های مخصوص به خودش را هم دارد. یکی از ضعف های متداول این وسیله، مشکل خنک کنندگی فن سرفیس است.

آپدیت اندروید ۱۱ گو
| 0

آپدیت اندروید ۱۱ گو

گوگل، جدیدترین آپدیت سیستم عامل اندروید در آپدیت اندروید ۱۱ گو را با هدف بهبود ۲۰ درصدی کارایی اپلیکیشن‌ های تحت این os را منتشر خواهد نمود