0
خبرخوان

نوشته های بلاگ "2024" از "خرداد"

رزولوشن 8k و چالش ‌های پیش‌ روی آن
| 0

رزولوشن 8k و چالش ‌های پیش‌ روی آن

یکی از بهترین هدیه های ابر خالقین دنیای تکنولوژی یعنی شرکت گوگل، رزولوشن 8k و ارائه ی بی حد و مرز آن برای عموم است. اما حالا این شرکت به تازگی در اقدامی تازه در این رابطه، محدودیت پشتیبانی از این میزان رزولوشن را کاهش داده و خبر خوب سال نو را زودتر از موعد به کاربران خود داد.

همه چیز درباره ی سلامت باتری و آشنایی با انواع مختلف باتری های گوشی آیفون
| 0

همه چیز درباره ی سلامت باتری و آشنایی با انواع مختلف باتری های گوشی آیفون

یکی از نکته هایی که اکثر کاربران گوشی های تلفن همراه از آن به خوبی خبر دارند این است که مهم نیست چه مقدار بر روی حفاظت گوشی خود وقت بگذارید زیرا در کنار رعایت نکات مختلف، بالاخره زمان انقضای باتری موبایل شما فرا می رسد و به هر حال اگر قصد تعویض گوشی خود را هم نداشته باشید، اما با این حال باید برای تعویض باتری موبایل خود اقدام کنید. در این میان باتری آیفون که یکی از محبوب ترین محصولات تولید شده توسط شرکت اپل است، بیشترین درخواست برای تعویض باتری را از سمت کاربران دارد. برای خرید انواع باتری آیفون کلیک کنید.

تایپ سی چیست؟
| 0

تایپ سی چیست؟

USB تایپ سی استانداردی در حال ظهور برای شارژ و انتقال اطلاعات است. در حال حاضر، آن را می توان در دستگاه هایی مانند لپ تاپ، گوشی و تبلت های جدید دید. با گذشت زمان تقریبا همه آن چیزهایی را که در حال حاضر از رابط های قدیمی تر و بزرگتر USB استفاده می‌کنند، به سمت استفاده از USB تایپ سی حرکت می‌‌کنند.

محرمانه! جدیدترین محصول اپل، 18 آذر معرفی می شود
| 0

محرمانه! جدیدترین محصول اپل، 18 آذر معرفی می شود

جدیدترین محصول اپل

آموزش تعمیرات موبایل
| 0

آموزش تعمیرات موبایل

 آموزش تعمیرات موبایل با راهکارهای نوین علمی در شرکت دلتوس صورت میگیرد. مدرسین ما به کارآموزان می آموزند چگونه یک موبایل را با کمترین امکانات عیب یابی کنند. دانشجویان پس از به اتمام رساندن دوره های علمی در مرکز آموزش تعمیرات موبایل توانایی باز و بسته کردن برندهای مختلف گوشی را دارا میگردند . البته مهارت افراد مانع از افت کیفیت در تلفن همراه میشود . اساتید ما به کارآموز یاد میدهند چگونه قطعات حساس مثل انواع ای سی مرکزی را بدون اسیب رساندن به مدار اصلی از آن جدا کنند.

پیکسل سوختگی در گوشی
| 0

پیکسل سوختگی در گوشی

چگونه پیکسل سوختگی در گوشی تعمیر می شود؟,انواع پیکسل سوختگی در گوشی,علت به وجود آمدن Burn In یا پیکسل سوختگی ال سی دی چیست؟

آیا آینده ی تکنولوژی در دستان واقعیت افزوده ی اپل است؟
| 0

آیا آینده ی تکنولوژی در دستان واقعیت افزوده ی اپل است؟

بارها در مقاله های مختلف هم خوانده ایم و هم برایتان نوشته ایم که، برنامه ی شرکت اپل با هر میزان از عرضه ی محصولاتی شگفت انگیزی که داشته باشد این است که بازار دنیای تکنولوژی را از وجود خود سرشار کرده و انرژی جاری در کاربران و خریداران تکنولوژی را با سرعتی بیش از گذشته به خرید محصولات خود جذب کند. اما حالا مشخص شده است که این شرکت بلند پرواز، چشم به دنیایی فراتر دوخته و می‌ خواهد سلطنتی به نام واقعیت افزوده ی اپل را بنیان نماید.

آیا برای شارژ تلفن همراه می توان از هر شارژری استفاده کرد؟
| 0

آیا برای شارژ تلفن همراه می توان از هر شارژری استفاده کرد؟

بسیار پیش آمده است که به خاطر به همراه نداشتن شارژر تلفن همراه خود و یا غافلگیری های گوشی موبایلمان، از هر کسی که دور و برمان بوده، درخواست شارژری را کرده ایم که پورت ورودی آن حداقل با موبایل ما سازگار باشد تا بتوانیم حداقل تلفن همراهمان را تنها برای چند درصد هم که شده، شارژ کنیم.

تلفن های همراه ساخت برندهای عجیب و غریب
| 0

تلفن های همراه ساخت برندهای عجیب و غریب

تا به حال شده تا زمانی که به فکر خرید یک تلفن همراه جدید می افتید، بهبرندی به جز اپل، سامسونگ، شیائومی، زد وان، آنر، کاترپیلار، نوکیا وبسیاری از دیگر شرکت های تکنولوژی محور و معروف دیگری فکر کنید؟ تا بهحال به این فکر کرده اید که آیا شرکت های دیگری که سازنده ی دیگر وسایلشما هستند هم گوشی تلفن همراه تا به حال تولید کرده اند یا نه؟ جوابتان چهمثبت باشد چه منفی، شرکت هایی همچون کوکاکولا یا پپسی و چندین مجموعه دیگر که تولید کنندگان محصولات دیگری هستند، تولید کننده گوشیهای موبایل عجیب و غریب هستند که اتفاقا به بازار جهانی نیز قبلا عرضه کرده اند.

صفحه نمایش مینی LED
| 0

صفحه نمایش مینی LED

هر چه دنیا بیشتر پیشرفت می کند، دنیای تکنولوژی جالب انگیزهای بیشتری را برای طرفداران مختلفش رو می کند. به طور مثال، در آینده ای نه چندان دور مثلا شاید سال آینده، ممکن است صفحه ی نمایش تلویزیون، تبلت یاموبایلتان با صفحه نمایش های جدید جایگزین دستگاه های فعلیتان شوند. در واقع قرار است تا با فناوری صفحه نمایش مینی LED ، دیگر خورشید یکه تازی تکنولوژی  OLED و حتی LED به غروب روزهای پایانی خود نزدیک و نزدیک تر شود.

تفاوت بین آپدیت و آپگرید
| 0

تفاوت بین آپدیت و آپگرید

تفاوت بین آپدیت و آپگرید,آپگرید کردن چیست,update و upgrade، در زمان های مختلف و برای دستگاه های مختلف به کار برده می شوند.

اپل واچ سری ۶
| 0

اپل واچ سری ۶

ششمین سری از ساعت های هوشمند شرکت اپل در پنجمین سال عرضه ی آن ها وارد بازار جهانی شد و حالا کاربران ایرانی نیز می توانند تا اپل واچ سری ۶ را خریداری کنند اما بر اساس برخی از اخبار، با وجود ارتقا و پیشرفت این ساعت نسبت به مدل های قبلی خود، برخی از امکانات آن همچون Blood Oxygen برای منطقه ی جغرافیایی ایران کار نمی کند!