0
خبرخوان

نوشته های بلاگ "2024" از "خرداد"

تعمیرات لپ تاپ SONY
| 0

تعمیرات لپ تاپ SONY

سال ها قبل اگر از هر ایرانی درباره ی یک برند قابل اطمینان و خوب سوال می پرسیدید، قطعا و بدون شک اکثریت جواب می دادند: سونی! لوازم دیجیتال ساخت سونی، از دیرباز تا به کنون یکی از معروف ترین و البته با کیفیت ترین شرکت های تولید لوازم دیجیتال است. درست است که نام این شرکت در پس نام برندهای بزرگ و مختلف دیگری که این روزها عرض اندام می کنند قرار گرفته است اما نمی شود از کیفیت خوب ساخته های این برند چشم پوشی کرد، مخصوصا لپ تاپ های ساخت این شرکت. البته با تمامی این اوصاف، تعمیرات لپ تاپ SONY هم باید به مسائل مربوط به این محصول اضافه کرد.

بازیابی اطلاعات هارد مک بوک ۲۰۱۹
| 0

بازیابی اطلاعات هارد مک بوک ۲۰۱۹

اهمیت وجود لپ تاپ های مختلف همچون انواع مک بوک ها، در زندگی همه ی ما انسان های نسل جدید بسیار واضح و مبرهن است. اهمیتی هم ندارد که چه استفاده ای از این وسیله داشته باشیم و یا این که شغلمان چه باشد. به هر حال، ما روزانه با حجم بالایی از ورود اطلاعات روبرو هستیم که باید آن ها را در جایی ذخیره کنیم و در صورت نیاز، احیا کنیم. بازیابی اطلاعات هارد مک بوک 2019 mvvk2j2. یکی از پر مراجعه ترین موارد برای بازگرداندن حافظه ی این دستگاه ها به مراکز تعمیراتی است.

تعمیرات موبایل آیفون 11
| 0

تعمیرات موبایل آیفون 11

وقتی موبایل آیفون 11 به بازار موبایل آمد، خیلی ها از قابلیت های این گوشی تعجب کردند. تلفن همراهی که این بار وضوح بالایی را در عکاسی به کاربرانش می داد، از لحاظ نرم افزاری بی همتا بود و از لحاظ سخت افزاری، بی مانند! با این که شرکت اپل 4 مدل دیگر از سری دوازدهم گوشی های اپل را معرفی کرده اما هنوز هم سری گوشی های آیفون 11 هم گران هستند هم خواهان فراوانی دارند. اما این گوشی، با وجود تمام خوبی هایش، نقص هایی دارد که به همین خاطر تعمیرات موبایل آیفون 11 این روزها تبدیل به موضوعی غیر قابل تفکیک درباره ی این گوشی شده است.

آیا شغل تعمیرات موبایل سونی برای شما مناسب است؟
| 0

آیا شغل تعمیرات موبایل سونی برای شما مناسب است؟

محصولات سونی، یکی از معتبرترین کالاهای تولید شده در دنیای دیجیتال هستند و تقریبا اولین اسمی هستند که در خاطر افراد به عنوان پیشگامان تکنولوژی نقش می بندد، نام سونی است. از ضبط ها و تلویزیون های ساخت این کمپانی گرفته تا هدفون، ضبط صوت و موبایل های سونی همگی از بهترین تولیدات انواع خود هستند. اما حالا که حرف از گوشی های تلفن همراه سونی شد، باید از موضوع مهم تعمیرات موبایل سونی هم نام ببریم.

تعمیرات لپ تاپ Dell
| 0

تعمیرات لپ تاپ Dell

معمولا کسانی که قصد خرید سیستم جدید دارند، لپ تاپ های ساخت چندین برند معروف در بین گزینه های تصمیم گیریشان قرار گرفته است. لپ تاپ های ساخت شرکت Dell، یکی از همین گزینه های پیش روی بسیار محتمل است که معمولا به خاطر قیمت مناسب و کارایی خوبی که دارد، انتخاب نهایی بسیاری از کاربران است. البته در نقطه ی مقابل، تعمیرات لپتاپ Dell هم انتخاب بی چون و چرای کاربران لپ تاپ های این برند برای تعمیرات خواهد بود.

تعمیرات موبایل سامسونگ A۷۱
| 0

تعمیرات موبایل سامسونگ A۷۱

پس از موفقیت گوشی a70، شرکت سامسونگ تصمیم به ارائه ی یک محصول موفق دیگر در خط تولید تلفن های همراه خود به نام موبایل سامسونگ A71 گرفت که از قضا این گوشی تبدیل به یکی از موفق ترین گوشی های میان رده ی اندرویدی ها شد.

بازیابی اطلاعات هارد مک بوک 2020
| 0

بازیابی اطلاعات هارد مک بوک 2020

یک قانون نانوشته درباره ی دستگاه های دیجیتالی مختلف وجود دارد که بر اساس آن، مهم نیست که مثلا لپ تاپ شما یکی از جدیدترین ها باشد، شما آخرین مدل را می خواهید! حالا که مثال لپ تاپ را زده ایم، باید بگوییم که این وسیله هم در زمینه ی خرید و هم در زمینه ی تعمیرات یکی از مهم ترین وسایل دیجیتالی است. البته این محبوبیت باعث به وجود آمدن رشته ای آموزشی و در نهایت کاری به نام بازیابی اطلاعات هارد مک بوک mwp42. 2020 شده است.

آیا با شرکت در دوره های آموزش تعمیر آیفون 11 می توان وارد بازار کار شد؟
| 0

آیا با شرکت در دوره های آموزش تعمیر آیفون 11 می توان وارد بازار کار شد؟

این انکار ناپذیر است که این روزها تلفن همراه، عضو جدا نشدنی زندگی اکثر مردم است و البته که این وسیله کاملا هم آسیب پذیر است. از این رو، یکی از مشاغل پرطرفدار این روزهای بازار کار در دنیا، تعمیرات موبایل است و آموزش تعمیرات آیفون 11 این روزها از همه خواهان بیشتری دارد.

تکامل لپ تاپ ها از 1975 تا 2020
| 0

تکامل لپ تاپ ها از 1975 تا 2020

تکامل لپ تاپ ها از 1975 تا 2020 Evolution Of Laptops

بازیابی اطلاعات
| 1

بازیابی اطلاعات

تعمیر برد گوشی
| 0

تعمیر برد گوشی

خوشبختانه در موارد زیادی امکان تعمیر برد گوشی وجود دارد. تعمیرکاران حرفه ای که دارای تجربه کافی باشند می توانند با پیدا کردن ایرادات برد گوشی، آن را تعمیر کنند. البته در مواردی مثل شکستگی و سوختگی کامل برد، امکان تعمیر آن وجود نخواهد داشت.

گرد و خاک گرفتن چه تاثیری بر روی دستگاه های کامپیوتری دارد؟
| 0

گرد و خاک گرفتن چه تاثیری بر روی دستگاه های کامپیوتری دارد؟

گرد و غبار گرفتن دستگاه های کامپیوتری, گرد و خاک گرفتن چه تاثیری بر روی دستگاه های کامپیوتری دارد؟, سیستم خنک کننده چیست؟