0
خبرخوان

نوشته های بلاگ "2024" از "خرداد"

کار نکردن دوربین گوشی اپل
| 0

کار نکردن دوربین گوشی اپل

کار نکردن دوربین گوشی اپل, غیرممکن نیست. مشکلات به وجود آمده در دوربین گوشی آیفون می‌تواند برآمده از مشکلات سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری باشد.

خرید هارد اکسترنال
| 0

خرید هارد اکسترنال

فروش انواع هارد اکسترنال با ظرفیت های متفاوت و برند های گوناگون با بالاترین کیفیت,خرید هارد اکسترنال ضد ضربه و مقاوم در برابر آب

خرید قطعات موبایل
| 0

خرید قطعات موبایل

خرید قطعات موبایل; قطعات موبایل تمامی اجزا بیرونی و داخلی گوشی موبایل را شامل می‌شود. اجزایی مثل باتری موبایل، تاچ ال‌سی‌دی و قطعات داخلی موبایل مثل فلت‌های داخلی از جمله این قطعات هستند. البته بعضی از آن‌ها صرفا جنبه‌ زیبایی و محافظتی دارند، مثل قطعه درب پشت شیشه‌ای یا درپوش سیم کارت و مموری در گوشی‌های موبایل که از جمله قطعات گوشی‌ محسوب می‌شوند.

عیب های رایج آی مک
| 0

عیب های رایج آی مک

آی مک (iMac) یا کامپیوتر همه کاره (All In one) یکی از محصولات با کیفیت شرکت اپل است. دلتوس در این مقاله به بررسی عیب های رایج آی مک می پردازد.

خرید لوازم جانبی موبایل
| 0

خرید لوازم جانبی موبایل

البته خرید لوازم جانبی برای موبایل، تنها به خرید قاب گوشی خلاصه نمی شود بلکه لازم است که در زمان خرید موبایل، به دنیای بزرگ و بعضا بسیار بزرگ تر از لوازم جانبی را در نظر بگیرید زیرا به طور مثال، بعضی وقت ممکن است تا بد شانسی سراغ شما و تلفن همراهتان بیاید و باتری گوشی موبایلتان خراب ‌شود و در نتیجه مجبور می ‌شوید تا آن را برای تعویض به یکی از مراکز تعمیرات تخصصی موبایل و تامین اکسسوری ببرید.

عیب‌های رایج مک بوک
| 0

عیب‌های رایج مک بوک

تعمیرات لپ تاپ اپل امری کاملا تخصصی بوده و نیازمند پیشرفته‌ترین تجهیزات است. ما در این مقاله سعی داریم تا به برخی از عیب‌‌های رایج مک بوک بپردازیم.

خرید گوشی آیفون
| 0

خرید گوشی آیفون

گوشی آیفون، گوشی تلفن همراهی خاص و البته الحق و الانصاف کارا و عالی است که از وقتی وارد بازار گوشی های تلفن همراه شده، تب و تاب آن خریداران موبایل و کاربران مختلف را حتی برای مدتی کوتاه هم ول نکرده و همیشه در اوج بوده است. اما تا به حال به این فکر کرده اید که گوشی های آیفون از کجا به این جایگاه رسیده اند و برای خرید گوشی آیفون به کجا مراجعه کنید؟

راهنمای عمومی خرید لپ تاپ برای کاربران مختلف
| 0

راهنمای عمومی خرید لپ تاپ برای کاربران مختلف

خرید لپ تاپ از آن دسته مواردی است که برای آن باید به نکات مهمی توجه کرد. در غیر این صورت ممکن است که نیازهای کاربر برطرف نشوند. امروز در این مطلب از مجله دلتوس می خواهیم راهنمای عمومی خرید لپ تاپ برای کاربران مختلف را مورد بررسی قرار دهیم، با ما همراه باشید.

تعمیرات لپ تاپ Asus
| 0

تعمیرات لپ تاپ Asus

ایسوس (ASUS)، یکی از تولید کنندگان به نام لپ تاپ و سایر لوازم دیجیتال در جهان است که به نظر می آید کمتر کسی در حال حاضر زندگی کند و این برند نامی را نشناسد. این شرکت، با این که دستی بر ساخت لوازم دیجیتالی مختلف دارد اما بیشتر به خاطر تولید لپ تاپ های مدرن و مجهز خود، معروف شده است. لپ تاپ هایی که بخشی انحصاری در دسته تعمیر لوازم دیجیتال، به نام تعمیرات لپ تاپ Asus برای خود ایجاد کرده اند.

تعمیرات موبایل آیفون ۱۲
| 0

تعمیرات موبایل آیفون ۱۲

ماه اکتبر همین سال پیش بود که شرکت اپل، یکی از بهترین مجموعه گوشی های آیفون را تحت عنوان سری ۱۲ معرفی و روانه ی بازار موبایل و لوازم دیجیتال در سطح جهان کرد. از حواشی آن مخصوصا در کشورمان که بگذریم، باید با قطعیت بگوییم که ۴ مدل موبایل های سری آیفون ۱۲ اپل، واقعا شایسته ی نمایندگی محصولات این شرکت در بازار جهانی را داشته و دارند. اما موضوعی که شاید کمتر تا به حال به آن پرداخته شده است، خرابی ها و تعمیرات موبایل آیفون ۱۲ است.

تعمیرات لپ‌ تاپ Lenovo
| 0

تعمیرات لپ‌ تاپ Lenovo

آی بی ام یکی از برندهای مطرح ساخت و ارائه ی لپ تاپ در بازار جهانی است که در طول مدت فعالیتش مخصوصا با ساخت لپ تاپ های لنوو توانسته تا خودش را به خوبی در بازار جهانی ثابت کند. بازاری که بزرگانی همچون اپل، سامسونگ، اچ پی، مایکروسافت و بسیاری از مارک های دیگر، در آن حضور فعال و جاه طلبانه دارند و در هر فرصتی، دیگر رقبا را از گردونه حذف می کنند‌ و با این حال نتوانسته اند تا این برند قدیمی و معتبر را زیاد تحت تاثیر خود قرار دهند. اما باید بگوییم که هیج کدام از این تعریف و تمجیدها درباره ی این برند، ضامن این امر نیستند که کاربران این برند از تعمیرات لپ‌ تاپ Lenovo بی نیاز باشند!

۳حقیقت درباره آیفون ۱۴ که کمتر کسی درباره ی آن ها می داند!
| 0

۳حقیقت درباره آیفون ۱۴ که کمتر کسی درباره ی آن ها می داند!

هنوز ۸ ماه تا شروع سال جدید میلادی مانده و سال 2021 در اوایل راه خودش است اما اطلاعاتی از شرکت اپل به بیرون درز کرده است که ویژگی‌ هایی از آیفون ۱۴ را پیش از ارائه آیفون ۱۳ پیشاپیش، بر ملا کرده است!