0
خبرخوان

نوشته های بلاگ "2024" از "خرداد"

تعمیرات آیفون ۱۴
| 0

تعمیرات آیفون ۱۴

درست است که مدت زمان زیادی از وارد شدن آیفون ۱۴ به ایران نمی‌گذرد. اما تعمیرات آیفون ۱۴ برخلاف دیگر سری‌های قبلی آیفون اصلاً کار ساده‌ای نیست. این محصول به گونه‌ای طراحی شده که شما به راحتی به باتری و نمایشگر آن دسترسی دارید. بنابراین هنگام باز کردن گوشی برای تعمیرات، سختی زیادی نمی‌کشید و هم هزینه تعمیرات به مراتب کمتر می‌شود. اما همان‌طور که باز کردن پشت موبایل آیفون ۱۴ نسبتا آسان بود کاربران امیدوار بودند که این موضوع در موبایل‌های آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس نیز صدق کند. بااین‌حال تعمیر آن‌ها در مقایسه با آیفون ۱۴ بسیار سخت‌تر است. در ادامه برای اینکه ببینیم تعمیرات آیفون ۱۴ به چه صورت انجام می‌شود و مشکلات رایج در خرابی آن‌ها چیست، با ما در مجله دلتوس همراه باشید.

فضای ابری چیست؟
| 0

فضای ابری چیست؟

قطعا برخی از شما درباره فضای ابری می‌دانید یا حداقل تا به حال نام آن را شنیده‌اید. بیشتر مردم تنها تعریفی که از فضای ابری دارند این است که به فضا ذخیره‌سازی آنلاین، فضای ابری می‌گویند. آیا تا به حال فکر کرده‌اید که معنا و مفهوم صحیح آن چیست؟

تعمیرات لپ تاپ لنوو ideapad
| 0

تعمیرات لپ تاپ لنوو ideapad

تعمیرات لپ تاپ لنوو ideapad یک از موارد تخصصی است که باید به تعمیرکاران مجرب و حرفه‌ای در این زمینه سپرده شود. اگر لپ تاپ لنوو ideapad شما دچار اختلال شده حتماً به این نکته توجه کنید. مجموعه فعلی لپ تاپ لنوو ideapad یکی از بهترین لپ تاپ های خط تولید شرکت لنوو است. سری لپ تاپ لنوو ideapad کلاسی از کامپیوترهای خانگی و اداری است. این سری لپ تاپ ها یک لپ تاپ 15 اینچی هستند که به طور خاص طراحی شده‌اند.

تعمیرات موبایل شیائومی Redmi Note 9S
| 0

تعمیرات موبایل شیائومی Redmi Note 9S

تعمیرات موبایل شیائومی Redmi Note 9S یک از دغدغه‌های اصلی برای صاحبان این گوشی‌های هوشمند به شمار می‌رود. نسل 9 موبایل‌های شیائومی جدیدترین نسل این گوشی‌ها هستند؛ بنابراین متخصصین برای تعمیرات این گوشی هوشمند تقریبا کمیاب هستند. از این رو پیدا کردن تعمیرکاران ماهر در این زمینه می‌تواند کار سختی باشد. موبایل شیائومی Redmi Note 9S به حسگرهایی مانند اثر انگشت، شتاب سنج، مجاورت و قطب نما مجهز شده است.

آیپد پرو 2022 یا سرفیس پرو 8؟
| 0

آیپد پرو 2022 یا سرفیس پرو 8؟

تنوع محصولات دیجیتالی به‌قدری زیاد شده است که افراد در انتخاب محصول مورد نظرشان اغلب دچار دوگانگی می‌شوند. در این نقطه تنها چیزی که نیاز داریم یک راهنمای متبحر و متخصص است تا ما را در خرید آیپد پرو 2022 یا سرفیس پرو 8 هدایت کند.

دفترچه راهنمای لپ تاپ Razer
| 0

دفترچه راهنمای لپ تاپ Razer

دفترچه راهنمای لپ تاپ Razer که یک برند لپ تاپ بسیار پرطرفدار است به خریداران توصیه‌ها و کمک‌هایی درباره خرید این لپ تاپ می‌کند. این روزها بحث خریدن وسایل الکترونیکی به خصوص لپ‌تاپ برای انجام کارهای شخصی، درس خواندن، دورکاری و... داغ است. حتما تابه‌حال شما هم به فکر افتاده‌اید تا یک لپ ‌تاپ برای خود تهیه کنید. اما علاوه بر انجام کارهای شخصی، گیمرها به دنبال لپ ‌تاپ‌های گیمینگی هستند که بتوانند تا حد بسیار زیادی نیازهای آن‌ها را برطرف کند. اما سوالی که اینجا پیش می‌آید این است که لپ ‌تاپ‌های چه شرکتی برای انجام تمامی این کارها مناسب هستند؟

ویندوز اورجینال یا کرک شده
| 0

ویندوز اورجینال یا کرک شده

یکی از سوال هایی که همیشه حین نصب ویندوز ذهن کاربران را به خود مشغول می‌کند این است: ویندوز اورجینال یا کرک شده ؟ کدام برای ما مناسب است؟ در این مقاله با دلتوس همراه باشید تا جواب سوال خود را به درستی دریافت کنید.

دفترچه راهنمای لپ تاپ MSI
| 0

دفترچه راهنمای لپ تاپ MSI

دفترچه راهنمای لپ تاپ MSI در واقع یک راهنمای کلی است که به شما نشان می‌دهد چگونه باید با این لپ‌تاپ کار کنید. تمام نکاتی که مربوط به این لپ تاپ، قابلیت‌ها، امکانات، سری‌ها و... است در آن یافت می‌شود. در این دفترچه معمولا اعداد و حروفی قرار دارد که سری لپ‌تاپ را مشخص می‌کند. اما از کجا باید فهمید که این اعداد و حروف چه معنی دارند؟

دفترچه راهنمای مک بوک
| 0

دفترچه راهنمای مک بوک

دفترچه راهنمای مک بوک به شما کمک می‌کند تا بتوانید متوجه شوید که کدام یک از این لپ‌تاپ‌ها برای شما مناسب‌تر است. شرکت اپل مک بوک هایی تولید کرده است که عملکرد فوق‌العاده‌ای دارند. اما به هیچ عنوان ارزان قیمت نیستند و مشتری باید قیمت زیادی برای خرید آن‌ها پرداخت کند. در همین جهت اگر قصد بررسی و خرید یک مک بوک مناسب با نیازهایتان را دارید، تا پایان مطلب با دلتوس همراه باشید. دفترچه راهنمای مک بوک را به طور کامل بررسی میکنیم. قصد داریم بهترین مک بوک‌هایی که هم اکنون در بازار موجود هستند را هم به شما معرفی کنیم.

بررسی گلکسی S22 اولترا سامسونگ
| 0

بررسی گلکسی S22 اولترا سامسونگ

گلکسی S22 اولترا یکی از دیگر گوشی های تلفن همراهی است که این روزها، به بازار آمده است. با این که بیشتر توجه ها به سمت گوشی های سری 14 آیفون است، اما گلکسی اس 22 اولترا سامسونگ، محصولی شایسته در بازار تکنولوژی است. به گفته ی کاربران، این گوشی تفسیری مناسب از ظرافت است! طراحی متفاوت دارد و قابلیت های سخت افزاری و نرم افزاری مختلفی به آن اضافه شده است. در ادامه ی این مطلب از مجله ی دلتوس با ما همراه باشید.

آموزش فعال کردن iMessage
| 0

آموزش فعال کردن iMessage

آی مسیج یکی از سرویس های بسیار کاربردی شرکت اپل روی تلفن های همراه آیفون و برخی از دیگر محصولات این شرکت است. در این مطلب به آموزش فعال کردن iMessage خواهیم پرداخت.

تعمیرات موبایل سامسونگ A10s
| 0

تعمیرات موبایل سامسونگ A10s

تعمیرات موبایل سامسونگ A10s کاری تخصصی است که نیاز به مهارت بالایی در امر عیب یابی و رفع آن دارد. از این رو همیشه دغدغه بسیاری از افراد بوده که دارنده این موبایل هستند. موبایل سامسونگ A10s یکی از گوشی‌های محبوب این برند است که در 12 آگوست 2019 عرضه شد. این گوشی دارای صفحه نمایش لمسی 6.20 اینچی با وضوح 720x1520 پیکسل بوده و از یک پردازنده 8 هسته ای 1.5 گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند. موبایل سامسونگ A10s اندروید 9 را اجرا کرده و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی انرژی آن را تامین می‌کند.