0

چگونه بر روی گوشی اپل یا آیپد iOS 8 نصب کنیم؟

چگونه بر روی گوشی اپل یا آیپد iOS 8 نصب کنیم؟

با توجه به اینکه در چند روزه گذشته شرکت اپل نسخه جدید iOS را ارائه کرده است، کاربران زیادی مایل هستند iPhone و یا iPad خود را به iOS 8 آپدیت کنند. شما میتوانید برای انجام این کار به یکی از مراکز ارئه خدمات اپل همچون واحد تعمیرات موبایل و تعمیرات آیپد شرکت دلتوس مراجعه کنید. اما شاید تمایل داشته باشید خودتان این به روزرسانی را انجام دهد؛ در این صورت بهتر است قبل از انجام هر اقدامی از iPhone و یا iPad خود نسخه پشتیبان (Backup) تهیه کنید تا درصورت بروز خطا و یا مشکل هنگام به روزرسانی و نیاز به restore کردن دستگاه مشکلی برای اطلاعات و تنظیماتتان به وجود نیاید.

  • اگر اینترنتی با سرعت معقول و مناسب دارید میتوانید از طریق خود آیتونز اقدام به دریافت و نصب iOS جدید نمایید. درغیر این صورت میتوانید آخرین نسخه iOS را که یک فایل با پسوند ipsw است را برحسب مدل آیفون و یا آیپد، از طریق  یکی از سایت های معتبر همچون http://www.iclarified.com/ و یا www.felixbruns.com  دریافت نمایید.
  • پس از دریافت فایل، آیفون را از طریق USB به مک یا ویندوز خود متصل کنید. (روش کار در مک و ویندوز یکی می باشد)
  • بعد از اتصال دستگاه، آیتیونز را باز نموده و از منوی سمت چپ  آیفون و یا آیپد خود را انتخاب نمایید. با نگه داشتن کلید  “Option” در مک و “Shift” در ویندوز همزمان با ید یکی از دو گزینه “Restore iPhone” و یا “Update” را کلیک کنید. در صورت انتخاب update تمام اطلاعات، تنظیمات و برنامه های آیفون و یا آیپد شما پس از اتمام کار باقی خواهد ماند، اما درصورت انتخاب گزینه Restore آیفون و یا آیپد شما پس از اتمام کار به حالت خام کارخانه بازخواهد گشت.
  • در پنجره ای که باز میشود محلی که فایل iOS خود را در آن ذخیره کردید انتخاب کنید.
  • پس از اینکه کار آیتونز به پایان رسید آیفون و یا آیپد شما Restart  می شود.
  • پس از Restart  شدن شما میتوانید دستگاه خود را در آیتیونز ببینید.

 نـکـتـه: اگر به هر دلیلی در حین به روزرسانی با خطایی مواجه شوید، آیفون و یا آیپد شما به حالت recovery mode خواهد رفت. در این حالت باید دستگاه را از USB جدا کرده و دوباره به دستگاه وصل کنید. در این حالت گزینه restore را انتخاب کنید.

ثبت درخواست تعمیرات

نظر خود را وارد نمایید