0

انتقال موزیک، عکس و فیلم به آیفون با آیتونز iTools

انتقال موزیک، عکس و فیلم به آیفون با آیتونز iTools

با اینکه نرم افزار iTools  به گونه ای طراحی شده است که بسیار شبیه به آیتونز (iTunes) شرکت اپل میباشد اما باید اعتراف کرد که کار کردن با آن بسیار گویا و آسانتر است. از ویژگیهای این نرم افزار میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. جابجایی انواع فایلهای موسیقی بدون نیاز به Sync کردن
  2. انتقال فایلهای ویدیویی با هر فرمتی و تبدیل خودکار آن توسط نرم افزار
  3. مدیریت بسیار پیشرفته عکسها و ویدئوهای گرفته شده توسط خود آیفون و یا آیپد
  4. انتقال بسیار ساده انواع کتاب و فایل PDF با استفاده از منوی  iBooks
  5. نصب آسان برنامه ها
  6. مدیریت آسان بر فایلهای سیستمی آیفون و یا دیگر دستگاه
  7. قابلیت دریافت نسخه پشتیبان در دو سطح ساده و پیشرفته
  8. توانایی مدیریت بر دفترچه تلفن آیفون و یا دیگر دستگاه و ساخت مخاطب از طریق رایانه
  9. قابیلت اضافه کردن Ringingtone و  Wallpaper

 با اتصال آیفون خود به کامپیوتر و باز کردن این برنامه، و شناسایی آن توسط iTools در صفحه اول اطلاعات دقیقی از مدل آن و حتی جیلبریک (Jailbreak) بودن یا نبودن آن نمایان خواهد شد. همچنین همانند برنامه iTunes نوارهای رنگی پایین صفحه اطلاعاتی در مورد (موسیقی، تصاویر و …) به شما ارائه میدهد که هر کدام چه فضایی از آیفون شما اشغال کرده اند. همچنین شما میتوانید با استفاده از گزینهWiFi Connection  ارتباط آیفون خود را بدون اتصال کابل USB  با کامیپوتر فراهم کنید.

  • اضافه کردن موسیقی:

برای اضافه کردن موسیقی شما کافی است از منوهای سمت چپ گزینه Media را انتخاب کرده و از گزینه های سمت راست Music را انتخاب نمایید. سپس موسیقی موردنظر را از محل قرار گیری آن به این قسمت تنها با Drag & Drop انتقال دهید. برای حذف یک آهنگ میتوانید آن را انتخاب کرده و از گزینه های بالای صفحه گزینه Delete را انتخاب کنید.

  • اضافه کردن و یا ساخت رینگتون:

برای اضافه کردن و یا ساخت یک رینگتون از منوی سمت راست گزینه Ringtone را انتخاب کرده و رینگتون موردنظر را با Drag & Drop به آن انتقال دهید. یکی از نکات مثبت نرم افزار iTools برای رینگتون این است که خود برنامه هر فرمتی را که شما انتقال دهید، پذیرفته و به فرمت استاندار تبدیل میکند.

همچنین شما میتوانید از گزینه Make Ringtone برای ساخت یک رینگتون با اندازه و زمان مناسب استفاده کنید. پس از انتخاب این گزینه پنجره ای باز خواهد که از طریق آن میوانید فایل موردنظر را انتخاب کرده و با گزینه های star & stop زمان موردنظر برای پخش را تعیین نمایید.

 

ثبت درخواست تعمیرات

نظر خود را وارد نمایید